in

Український стартап Go To-U оголосив про співпрацю з німецькою компанією Hubject у сфері е-мобільності

Український сервіс зарядних станцій Go To-U буде співпрацювати з німецькою компанією Hubject у сфері заряджання електромобілів.

Результатом спільної роботи повинно стати полегшення процесу заряджання автомобілів на електротязі.

Go To-U має запатентовану програмну технологія попереднього бронювання, яка допомагає приватному бізнесу ефективно використовувати локації заряджання електромобілів, підвищуючи лояльність клієнтів. 

Hubject, в свою чергу, керує найбільшою глобальною платформою Intercharge, що з’єднує локальні зарядні мережі.

З огляду на постійно зростаючий попит на електромобілі, зростає й необхідність розширення зарядної інфраструктури. А простота процесу однозначно привабить клієнтів, тому обидві компанії планують застосувати найефективніші підходи, щоб забезпечуючи безперебійний досвід заряджання електромобілів завдяки платформі Go To-U, яку підключать до понад 250 тисяч точок заряджання Hubject.

“Місія Go To-U полягає у забезпеченні безперебійного заряджання електромобілів із комфортом, впевненістю та простотою. Ось чому ми раді співпраці з Hubject, лідером сервісів eRoaming, щоб забезпечити надійне заряджання електромобілів у різних країнах”, – зазначив генеральний директор компанії Go To-U Назар Шимоне-Давида.

Згодом компанії планують інвестувати у спільну діяльність на американському ринку.

“Співпраця є одним з найважливіших факторів успіху eMobility. Тому ми високо цінуємо стратегічну співпрацю з Go To-U, яка допомагає поєднати точки між екосистемами мобільності та енергетичними послугами”, – підкреслив генеральний директор Hubject Крістіан Хан.

Нагадаємо, Go To-U – платформа цифрового досвіду для е-мобільності, яка забезпечує безперебійне заряджання електромобілів й пропонує унікальні функції бронювання, що дозволяє водіям електромобілів заздалегідь резервувати зарядні станції разом із додатковими послугами. Go To-U показує на карті зарядні станції поблизу ТЦ та закладів сфери гостинності, й допомагає локаціям керувати заряджанням електромобілів разом із бізнес-операціями.

Hubject, в свою чергу, завдяки своїй платформі Intercharge з’єднує операторів точок заряджання (CPO – Charge Point Operators) та постачальників послуг е-мобільності (EMP – eMobility Service Providers), забезпечуючи таким чином стандартизований доступ до зарядної інфраструктури незалежно від мережі. Маючи понад 250 тисяч підключених точок заряджання та понад 750 B2B-партнерів у 43 країнах та чотирьох континентах, Hubject створив найбільшу у світі зарядну мережу для електричних транспортних засобів, підключивши мережі CPO. Крім того, Hubject є надійним консультантом на ринку eMobility, що працює з автовиробниками, провайдерами послуг заряджання та іншими бізнесами, пов’язаними з електромобілями.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai та Kia вирішили розширити свій вплив на ринку електромобілів й запропонують клієнтам нову послугу. Спільно з Digital Charging Solutions компанії запускають в Європі послугу зарядки для електромобілів.

За матеріалами: go-tou.com

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Три Toyota та два Porsche: названі найбільш популярні гібридні автомобілі в Україні

“Мамо, дивись!”: автомобілями Ford можна буде керувати “без рук”