in

У Європі відкрився великий завод з переробки акумуляторів для електромобілів

Канадська Li-Cycle Holdings Corp., найбільша компанія з переробки літій-іонних акумуляторів, відкрила свій перший європейський завод. Майданчик під назвою Germany Spoke розташований у Магдебурзі, Німеччина.

На території площею 20 000 квадратних метрів встановлені дві основні лінії, які здатні переробляти до 10 000 тонн акумуляторних блоків на рік. Одна з них вже запущена, друга почне працювати до кінця 2023 року. У перспективі можливе встановлення додаткової лінії аналогічної потужності. У цьому випадку потужність заводу досягне 30 000 тонн на рік. Таким чином німецький завод стане найбільшим у Європі та в портфоліо компанії в цілому.

У сукупності п’ять майданчиків Li-Cycle: у Магдебурзі (Німеччина), Кінгстоні (Канада), Рочестері (штат Нью-Йорк), Гілберті (штат Арізона) та Таскалузі (штат Алабама) перероблятимуть до 81 000 тонн акумуляторних блоків на рік.

Ці заводи виробляють так звану «чорну масу», яка включає такі цінні матеріали, як літій, нікель та кобальт. В подальшому Li-Cycle планує переробляти її на своїх майбутніх хабах у повноцінні матеріали для виготовлення акумуляторів.

Перший такий хаб будують в Рочестері. Його введення в експлуатацію очікується наприкінці цього року. У лютому 2023 року Міністерство енергетики США виділило на реалізацію цього проєкту кредит у розмірі 375 мільйонів доларів.

Другий хаб побудують у Європі. Партнером Li-Cycle у цьому проєкті з частками 50:50 стане швейцарський гірничодобувний гігант Glencore. Партнери планують перепрофілювати частину існуючого металургійного комплексу Glencore у Портовесмі, Італія. Він називатиметься Portovesme Hub. Наразі проводиться техніко-економічне обґрунтування проєкту. У разі успішної реалізації він стане одним із найбільших джерел переробленого літію, нікелю та кобальту для акумуляторів у Європі. Очікується, що хаб у Портовесмі перероблятиме 50 000 – 70 000 тонн «чорної маси» на рік.

Як раніше повідомляв Autogeek, австралійські інженери збудували протонну батарею, що значно перевершує літій-іонні.

За матеріалами: Electrek

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На станціях Tesla Supercharger з’являться потужні зарядки на 350 кВт

Нові електромобілі Subaru можуть отримати батареї нового покоління від Panasonic