Через рік після офіційної презентації Peugeot e-308 дістався європейського ринку. Як повідомило видання Autoevolution, продажі електричного хетчбека почалися у Великій Британії. На місцевому ринку новинка доступна у трьох комплектаціях: Allure, GT та First Edition.
Комплектація Allure виділяється особливим малюнком решітки радіатора та логотипами бренду на передніх крилах. З конвеєра такий хетчбек оснащений світлодіодними фарами, світлодіодними задніми 3D-ліхтарями та передніми датчиками паркування. Інтер’єр оздоблений алькантарою з адамітовим рядком. На цифровій панелі приладів та дверних картах алюмінієві вставки з тісненням. На педалях та дверних порогах алюмінієві накладки. Також заявлені кругове підсвічування салону та 3D-навігація Connected з розпізнаванням голосу, камерою заднього виду й безліччю систем безпеки та допомоги водію, включаючи адаптивний круїз-контроль та автономне екстрене гальмування.
Вітальна версія First Edition доступна в трьох кольорах на вибір: сірий, зелений та білий. Салон оздоблений тканою тканиною Belomka Evo Tri-Material Blue з ефектом шкіри Isabella та алькантарою Mistral. На підголовині сидінь – логотип Peugeot.
Залежно від комплектації запропоновані додаткові роз’єми USB-C, підігрів керма, передні сидіння з масажем та підігрівом, інформаційно-розважальна система з 10-дюймовим сенсорним екраном та інше. При цьому всі версії хетчбека оснащені 18,0-дюймовими колісними дисками, тонованим заднім склом та хромованими гратами радіатора.
Peugeot e-308 укомплектований одним електродвигуном потужністю 156 к.с. та акумуляторною батареєю на 54 кВт/год. Запас ходу заявлений: у версії Allure – 414 км по WLTP, у версіях GT та First Edition – 410 км.
У базовій комплектації вбудований трифазний зарядний пристрій потужністю 11 кВт. При підключенні до настінної коробки на 7,4 кВт батарея поповнюється 7 годин та 20 хвилин, від мережі потужністю 22 кВт – 5 годин 46 хвилин. У разі використання швидкісного терміналу потужністю 100 кВт батарея заряджається від 20 до 80% ємності за 28 хвилин.
Їздова електроніка з чотирма режимами: Eco, Normal, Sport та Brake. Останній дозволяє рекуперувати енергію гальмування.
У Великій Британії Peugeot e-308 коштує: у версії GT – $49 230, у версії Allure – $51 935 та $51 726 за стартове видання First Edition. Для порівняння, його конкурент Volkswagen ID.3 на місцевому ринку доступний за ціною від $45 977.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Nissan Ariya отримає спортивну версію Nismo.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: