Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) США розслідує дії Ford у зв’язку з відкликом у червні 2022 року 48 924 електромобілів Mustang Mach-E. Причиною сервісної кампанії був перегрів контакторів високовольтної батареї після швидкісного заряджання постійним струмом.
Проблему усунули оновленням програмного забезпечення, що дозволило контролювати температуру контактора. Також Ford понизив максимальний рівень заряду батареї та випустив бюлетень технічного обслуговування із заміни розподільної коробки високовольтної батареї для контролю опору контактора.
Наразі, більш ніж через рік після початкового відклику, Управління з розслідування дефектів (ODI) NHTSA відкрило запит на відклик 64 727 електромобілів Mach-E. Цьому передували скарги 12 власників електрокросовера, автомобілі яких також відправили на сервіс.
Як повідомив NHTSA один із власників, через два дні після оновлення програмного забезпечення в автомобілі повторно відмовила розподільна коробка високовольтної батареї. Це сталося під час поїздки з району Затоки у Сан-Франциско до Лос-Анджелесу. Потужність батареї впала до 30%, але автомобіль продовжував рухатися, що дозволило дістатися сервісу.
Власник Mach-E з Флориди розповів, що невдовзі після поповнення батареї від швидкісної зарядки постійного струму на внутрішньому екрані автомобіля з’явилося повідомлення «безпечно зупиніться зараз». Через кілька секунд після цього електромобіль зупинився просто посеред шосе. Завести його вдалося лише приблизно за три години, але не проїхавши й п’яти кілометрів, автомобіль зупинився знову.
Коментуючи дії регулятора, представниця Ford сказала, що компанія «співпрацює з NHTSA, щоб підтримати їхнє розслідування». То ж чекаємо результатів.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Канаді побудують завод комплектуючих для батарей майбутніх електромобілів Ford.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: