Компанія Dongfeng заснувала «перший китайський автомобільний бренд, який спеціалізується на невеликих електромобілях». Його мета – конкуренція з місцевим бестселером Wuling Hongguang Mini EV від SAIC-GM-Wuling. У 2024 році новий бренд планує продати 150 000 міні-електромобілів та майже мільйон через рік.
Перша модель – Nammi 01 – вийде на ринок вже цієї зими. Надалі планують випускати одну-дві новинки щорічно, щоб до 2025 року досягти продажів понад 400 тисяч одиниць.
Повної технічної специфікації «первістка» нового суббренду наразі немає. Як повідомляється, основою електромобілів Nammi стане ексклюзивна платформа Quantum Architecture No. 3, спеціально розроблена материнською Dongfeng. Вона забезпечить «хороші можливості з погляду простору, безпеки, енергоефективності та інтелекту».
За попередніми даними, крихітний електромобіль Nammi 01 укомплектують системою Mach E, яка використовує ступичні двигуни. У Dongfeng цей привід називають «десять в одному», наголошуючи, що енергоспоживання системи складе 11 кВт•год на 100 км. Також новинці обіцяні твердотільні акумулятори з підтримкою швидкісної зарядки, які поповнюватимуться за 8 хвилин на 200 км шляху.
Dongfeng вже має кілька електромобільних брендів, включаючи Voyah, та M Hero. Разом з Nammi вони сприятимуть збільшенню продажів електромобілів Групи до 1 мільйона на рік. Цінник першої моделі нового бренду не уточнюється. Зазвичай міні-електромобілі в Китаї коштують близько 10-15 тисяч доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Wuling випустить ще один компактний електромобіль із запасом ходу понад 300 км.
За матеріалами: Electrive
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: