in

У країнах ЄС різко зріс попит на гібриди: як європейці купували електромобілі

У Європейському Союзі різко зріс попит на гібриди. Протягом січня-квітня в ЄС було зареєстровано 3,7 мільйона нових автомобілів, що на 6,6% більше, ніж роком раніше. Стабільний ріст спостерігався на всьому континенті, особливо в Німеччині та Іспанії, де спостерігалося зростання на 7,8%, у Франції, де продажі зросли на 7%, та в Італії, де продажі підскочили на 6,1%.

Частка продажів бензинових і дизельних автомобілів у квітні становила 48,9% ринку, що менше порівняно з 52,8% у квітні 2023 року, що частково можна пояснити збільшенням частки гібридних автомобілів з 24,9% до 29,1%. Цікаво, що минулого місяця продажі бензинових автомобілів зросли на 7,3% до 328 967 одиниць завдяки зростанню в Іспанії (+24,1%), Німеччині (+18,6%) та Італії (+14,1%).

Ринок дизельних авто залишався стабільним у квітні з 118 000 проданих одиниць, що становить 13% частки. Продажі авто з дизелем зросли на 28,1% у Німеччині, але впали на 21,1% в Італії, на 19,3% в Іспанії та на 18,1% у Франції.

При цьому інтерес до електрифікованих транспортних засобів продовжує зростати. Так, продажі традиційних гібридних автомобілів зросли на 33,1% у квітні, завдяки збільшенню продажів на 48,1% у Франції, 38,5% в Іспанії та 25,9% у Німеччині. Всього у квітні було продано 265 992 гібриди. Минулого місяця продажі гібридів, що підключаються до мережі, зросли на 3,7% і склали 62 148 одиниць.

Продажі електромобілів у ЄС також зросли – на 14,8% до 108 552 одиниць, причому у Франції та Бельгії було зареєстровано зростання на 45,2% та 41,6% відповідно. Їх частка на ринку стабільно тримається на рівні 11,9%. З січня по квітень в ЄС було зареєстровано 441 992 нових електромобіля, що на 6,4% більше, ніж роком раніше.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, технічні характеристики електрифікованого пікапа BYD Shark розкрили перед дебютом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Китаї за два роки почнуть масово виробляти твердотільні батареї для електромобілів: який бренд стане першим

Замість “автоматів” та форсунок: Mitsubishi і Aisin спільно вироблятимуть компоненти для електромобілів