Наприкінці травня стало відомо, що за сприяння китайських автовиробників іспанська компанія Santana Motor отримає шанс на відродження. Тепер розпочалося виробництво пікапів Santana 400D та 400 PHEV, які є перелицьованими аналогами моделей Nissan Frontier Pro та Dongfeng Z9.
Компанія Santana Motor була заснована в 50-х роках минулого століття, так у 1958 році почалося ліцензійне складання позашляховиків Land Rover в Іспанії. Потім стартували постачання цих машин до деяких країн Європи, Африки та Південної Америки.

В середині 1990-х і на початку 2000-х років іспанський бренд переживав серйозні фінансові проблеми, а в 2011 році випуск автомобілів був зовсім зупинений. Тепер новими партнерами Santana Motor стали китайський завод Zhengzhou-Nissan та концерн BAIC.

Зовні та всередині пікапи Santana 400D та 400 PHEV практично не відрізняються від базових моделей, за винятком власних логотипів та шильдиків. На передній панелі встановлені 10-дюймовий екран приладів та дисплей медіасистеми діагоналлю 14,6 дюйми. У базову комплектацію входить адаптивний круїз-контроль і набір асистентів водія.

Модифікація Santana 400 PHEV має гібридну силову установку, що підзаряджається. Вона складається з бензинового турбомотора на 1,5 л, що працює в режимі генератора, та електродвигуна, який встановлено замість коробки передач.
Тягова батарея має ємність 32 кВт*год. Загальна віддача системи досягає 429 к.с. та 800 Нм. Прискорення до “сотні” займає 6,5 секунди, максимальна швидкість – 170 км/год. Обіцяно пробіг до 120 км на чистій електротязі, сукупний запас ходу – до 1046 км.

Примітно, що потужніший і динамічніший гібрид Santana 400 PHEV виявився помітно дешевшим за дизельний Santana 400D – 30 тисяч євро проти 44,7 тисячі євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, китайська Lynk&Co виводить на ринок Європи електричний кросовер із запасом ходу понад 450 км.


