Північноамериканський підрозділ Toyota Motor опублікував дані про продажі автомобілів Toyota та Lexus у США у II кварталі 2023 року. У квітні-червні на місцевому ринку реалізовано 568 962 автомобілі, на 7,1% більше, ніж у 2022 році. Загалом з початку 2023 року американці придбали 1 038 520 нових автомобілів брендів Toyota та Lexus.
За перше півріччя Toyota реалізувала 889 108 автомобілів, на 3% менше, ніж роком раніше. З них на II квартал припало 487 802 продажів, на 5% більше, ніж за ті самі три місяці 2022 року. Статистика Lexus виглядає так: за перше півріччя – 149 412 од. (+14%), за II квартал – 81 160 од. (+22%).
Кількість електрифікованих моделей (HEV, PHEV, BEV, FCEV) двох брендів на ринку США досягла 24, а продажі у II кварталі порівняно 2022 року зросли на 14%, до 151 825 одиниць. Загалом з початку 2023 року Toyota Motor продала 270 476 електрифікованих автомобілів, що складає 26% від загального продажу. Приріст порівняно з аналогічним періодом 2022 року – 1,4%.
Вклад Toyota в загальний результат японської групи – 128 034 од. (+5% до минулого року) або 26,2% від загальних продажів. Lexus реалізував 23 791 автомобіль при зростанні 103%. Частка марки у загальних продажах – 29,3%.
Але найбільше у II кварталі додали «розеточні» автомобілі (плагін-гібриди та електромобілі) – 27% до минулого року. У чисельному вираженні це склало 11 458 од. або 2% від загального обсягу. З них електричними були 2 893 од. (+1147%), плагін-гібридними – 8 565 од. (-3%) з частками 0,5 та 1,5% відповідно.
Toyota у квітні-червні реалізувала 9 187 «розеточних» автомобілів (+16% до II кв. 2022 року) при частці 1,9%. З них електричними були 1961 од. (+745% з часткою 0,4%), плагін-гібридними – 7 226 од. (-6% З часткою 1,5%).
Результат Lexus – 2 271 од. (+104%) з часткою 2,8% у загальних продажах ІІ кварталу. З них повністю електричними були 932 автомобілі (раніше не були представлені на ринку), що склало 2,8% від загального продажу. На плагін-гібриди припало 1 339 продажів, на 21% більше, ніж роком раніше при частці 0,2%.
Що стосується водневих Toyota, то за три місяці американці придбали 1054 автомобілі при зростанні 64% та частці 0,2% у загальних продажах.
Усього з початку 2023 року (січень-червень) у США реалізовано 20 710 «розеткових» автомобілів Toyota та Lexus (близько 2,0% від загальних продажів). З них – 4 776 електромобілів (+1959%) та 15 934 плагін-гібридів (-7%).
Вклад Toyota у цей результат – 17 295 од. (+10%) за частки 1,9%. З них електричними були 3 659 од. (+1477%) при частці 0,4%, плагін-гібридними – 13 636 од. (+12%) за частки 1,5%. Також Toyota реалізувала 1722 «воднемобілі», на 27% більше, ніж роком раніше. Їхня частка в загальних продажах склала 0,2%.
Результати Lexus – 3415 автомобілів (+99%) з часткою 2,3% від загальних продажів. З них електричними були 1117 од. (нові), плагін-гібридними – 2298 од. (+34%).
ТОП-5 найбільш затребуваних автомобілів Toyota та Lexus II кв. 2023 виглядає так:
- Toyota RAV4 Prime – 5 554 (+ 13% до II кв. 2022 року);
- Toyota bZ4X – 1961 од. (+745%);
- Toyota Prius Prime – 1672 од. (- 40%);
- Lexus NX 450h+ – 1339 од. (+21%);
- Lexus RZ 450e – 932 од. (новий).
Продажі водневої Toyota Mirai у квітні-червні досягли 1054 од., на 64% більше, ніж роком раніше.
Підсумки першого півріччя 2023 року наступні:
- Toyota RAV4 Prime – 10 970 од. (+8%);
- Toyota bZ4X – 3659 од. (+1477%);
- Toyota Prius Prime – 2666 од. (-50%);
- Lexus NX 450h+ – 2298 од. (+ 34%);
- Lexus RZ 450e – 1117 од. (новий);
- Toyota Mirai – 1722 од. (+27%).
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota може поділитись електромобілями нового покоління з Mazda і Subaru.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: