in

Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість

Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість

Toyota Gazoo Racing представила гоночний автомобіль, який вже цього року братиме участь у чемпіонаті світу з витривалості FIA (WEC). Відповідно до нових норм щодо гіперкарів, GR010 Hybrid має повнопривідний силовий агрегат із системною потужністю 500 кВт.

З початком сезону 2021 року клас LMH (Гіперкар Ле-Мана) замінить попередній топ-клас LMP1 (Прототип 1 Ле-Мана). Це супроводжуватиметься введенням нової категорії транспортних засобів, а саме категорії гіперкарів. 

Toyota Gazoo Racing виведе на гонку свій новий гібрид, який має 3,5-літровий подвійний турбодвигун V6 (забезпечує 500 кВт на задні колеса), та  двигун-генератор потужністю 200 кВт, розроблений Aisin AW і Denso (на передній осі). 

Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість

Оскільки нормативи гонки дозволяють максимальну потужність системи 500 кВт, то інтелектуальна електроніка зменшує потужність автівки відповідно до кількості гібридного підсилення.

GR010 Hybrid є прототипом гоночного автомобіля – над ним протягом 18 місяців співпрацювали інженери зі штаб-квартири гоночної команди в Кельні та експерти з гібридного електроприводу в Технічному центрі Хігасі-Фудзі в Японії. 

Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість

Варто зазначити, що нові правила змагань частково спрямовані на зменшення вартості гоночних автомобілів. Наприклад, новий гібрид GR010 на 162 кілограми важчий і має на 32% менше потужності, ніж його попередник, гібрид TS050. 

“В рамках ініціативи щодо скорочення витрат, включеної до регламенту, новий GR010 HYBRID на 162 кг важчий і має на 32% менше потужності, ніж його попередник TS050 HYBRID, при цьому очікуваний час кола в Ле-Мані буде приблизно на 10 секунд повільнішим. Він також має більші розміри – він на 250 мм довший, на 100 мм ширший і на 100 мм вище”, – зазначили в Toyota Gazoo Racing.

Крім того, вперше в задній частині автівки немає двигуна-генератора, а встановлений додатковий стартер. Крім того, цього року обов’язковими є повністю гідравлічні гальма на задній осі. Й дозволений лише один омологізований комплект кузова з одним регульованим аеродинамічним пристроєм. 

Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість

Нагадаємо, Toyota Gazoo Racing є чинним чемпіоном світу та триразовим переможцем Ле-Мана. Команда вступить у свій дев’ятий сезон WEC з тим самим складом водіїв, що і в 2019/2020: Майк Конвей, Камуї Кобаясі та Хосе Марія Лопес їздитимуть на гібриді №7 GR010, а Себастьян Буемі, Казукі Накадзіма та Брендон Хартлі – на автівці №8. Найк де Фріз залишиться в команді в ролі випробувача та резервного водія.

Завдяки різним концепціям транспортних засобів, з якими командам дозволено змагатися в класі гіперкарів, система BoP (баланс продуктивності) буде вперше застосована на WEC. Згідно з цією системою, організатори змінюють характеристики кожного автомобіля від гонки до гонки, щоб зберегти якомога ідентичніший потенціал продуктивності. 

“Завдяки нашій участі в WEC, ми вдосконалимо наш гоночний гібридний силовий агрегат у гібридному GR010, покращимо наше розуміння технології гіперкарів та постійно розвиватимемо наш персонал. Ми робимо це з однією чіткою метою – надавати своїм клієнтам більше захоплюючих спортивних автомобілів у майбутньому. Те, що ми дізнаємось на гоночних трасах WEC, безпосередньо принесе користь нашим клієнтам”, – зазначив Хісатаке Мурата, президент команди Toyota Gazoo Racing

Як раніше повідомляв Autogeek, Audi покине Формулу E після сезону 2020-2021 років, але продовжить постачати силові агрегати та підтримувати британську клієнтську команду Envision Virgin Racing як мінімум до кінця 2022 року. 

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Toyota представила гібридний гоночний автомобіль для перегонів на витривалість
Весною продаватимуть в Україні: Mercedes презентував новий електромобіль EQA із запасом ходу майже 500 км

Весною продаватимуть в Україні: Mercedes презентував новий електромобіль EQA із запасом ходу майже 500 км

476 к.с. та 490 км без підзарядки: анонсовано нову версію електромобіля Porsche Taycan

476 к.с. та 490 км без підзарядки: анонсовано нову версію електромобіля Porsche Taycan