Наприкінці жовтня у Токіо відкриється виставка Japan Mobility Show 2023, яка стане місцем прем’єри двох електричних концептів Toyota. Напередодні цієї події японська марка опублікувала кілька тизерів дебютантів. Такими будуть електромобілі бренду наступного покоління.
Один із концептів – дводверне електрокупе, схоже на Supra, другий – компактний кросовер Toyota FT-3e. Ця торгова марка нещодавно зареєстрована у США. У заявці її власник описується як «позашляховик», який «збагатить повсякденне життя клієнтів новими враженнями від водіння та персоналізованими послугами, що ґрунтуються на інноваційних технологіях». Очікується, під цим формулюванням ховаються нові технології та функції персоналізації.
У Toyota FT-3e кутастий чотиридверний кузов із модною світлодіодною смугою на кормі, яка доходить до середини задніх крил. У нижній частині дверей розташовані дисплеї, на які виводиться інформація про рівень заряду батареї, температуру та якість повітря в салоні. Все це водій може побачити, наближаючись до автомобіля. Зображень передньої частину кузова немає.
Що стосується купе, то, як кажуть у Toyota, основні компоненти, включаючи двигуни та батарею, воно розділить із кросовером. Новинці обіцяні логотипи Gazoo Racing (GR) на вбудованому задньому спойлері, передніх крилах та рульовому колесі.
Кілька місяців тому повідомлялося, що підрозділ GR працює над електричним спортивним автомобілем з механічною коробкою передач, який імітує шум двигуна внутрішнього згоряння. Можливо, ці технології Toyota продемонструє на купе.
На одному з зображень видно низьку цифрову панель приладів та два бічні дисплеї, які виглядають як сучасна інтерпретація закругленої панелі приладів A80 Supra 1990-х років. Завдяки конструкції, що легко модифікується, та 3,0-літровому рядному шестициліндровому мотору вона стала легендою в Японії.
Відповідно до опублікованої раніше дорожньої карти, перші серійні електромобілі Toyota на базі платформи наступного покоління дебютують ближче до кінця 2025 року. Очікуваний запас ходу – 800 км. Як стверджується, від швидкісного зарядного пристрою постійного струму батареї нових електромобілів поповнятимуться від 10 до 80% ємності за 20 хвилин.
Також обіцяний дешевший літій-іонний акумулятор, приблизно на 20% дешевший за той, що наразі використовується у кросовері bZ4X. Крім того, Toyota планує встановлювати літій-залізо-фосфатні батареї, здатні забезпечити до 600 км без підзарядки.
Серійне виробництво електромобілів нового покоління очікується у 2026 чи 2027 році. Також Toyota розробляє твердотільні батареї. Поставити їх на потік розраховують у 2027-2028 роках.
Як раніше повідомляв Autogeek, гібридний седан Toyota Crown отримав оновлення.
За матеріалами: InsideEVs