in

Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

У компанії вважають, що плагін-гібриди та електромобілі виробляють порівняно однаковий об’єм парникових газів.

Toyota поділилася результатами власного дослідження з оцінки впливу на навколишнє середовище та вартості утримання плагін-гібридних (Plug-in Hybrid Electric Vehicle, PHEV) та батарейних (Battery Electric Vehicle, BEV) автомобілів.

Як говориться в офіційному прес-релізі компанії, представлені на ринку BEV та PHEV приблизно однакові за дорожніми характеристиками з урахуванням викидів у атмосферу в процесі вироблення електроенергії, необхідної для зарядки акумуляторів. При цьому при виробництві PHEV виділяється менше парникових газів, оскільки вони використовують меншу та більш легку батарею. До того ж PHEV набагато дешевші при покупці та у експлуатції в порівнянні «чистокровними» електромобілями.

Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Маючи в модельній лінійці автомобілі з різними типами силових установок Toyota зможе запропонувати кожному клієнту модель, яка завдає мінімальну шкоду навколишньому середовищу й при цьому максимально відповідає його потребам та матеріальним можливостям.

«Ми вважаємо, що найшвидший спосіб знизити викиди парникових газів у транспортному секторі – це запропонувати водіям вибір з меншим рівнем викидів вуглецю, який відповідає їхнім потребам», – сказав головний науковий співробітник Toyota Motor Corporation і генеральний директор дослідницького інституту Toyota Гілл Пратт.

Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Також у прес-релізі, який формально присвячений виходу на ринок США трьох нових електричних моделей, озвучені основні цілі Toyota по скороченню викидів вуглецю, скороченню відходів, економії води та захисту біорізноманіття до 2050 року. Зокрема, затрати води на виробництво одного автомобіля планують скоротити на 3% у порівнянні з базовим рівнем 2020 року. Споживання пластикових пакувальних матерілів буде скорочено на 25% у порівнянні з 2018 роком.

Крім того, щоб зменшити загальний вуглецевий слід від електроенергії, яка використовується з енергосистеми, Toyota буде купувати електроенергію у майбутньої вітряної електростанції Clearway Energy Group.

Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Наразі Toyota контролює приблизно 40% сегмента автомобілів на екологічно чистих видах палива в США. Наявність у модельній лінійці Toyota Mirai дозволяє компанії претендувати на 75% ринку автомобілів на водневих паливних елементах, а на ринку гібридів, включно з плагін-гібридами, вона займає 64%.

До 2025 року модельна лінійка Toyota буде на 40% складатися з нових автомобілів з електрифікованими силовими установками, а до 2030 року – на 70%. Як зазначається, до середини десятиліття, як мінімум одна модифікація з тяговим електродвигуном буде у кожної моделі Toyota та Lexus, представленої на світовому ринку. Основою для електромобілів стане нова платформа e-TNGA.

Як раніше повідомляв Autogeek, Corvus об’єднався з Toyota і вироблятиме системи з водневими паливними елементами для човнів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Toyota: гібриди дешевші у експлутації та менш шкідливі для екології, ніж електромобілі
Запас ходу 500 км та перша «сотня» за 3 секунди: яким буде майбутній електромобіль Kia CV

Запас ходу 500 км та перша «сотня» за 3 секунди: яким буде майбутній електромобіль Kia CV

Skoda поставить в Прагу 14 електробусів: їх випустять на трамвайні маршрути

Skoda поставить в Прагу 14 електробусів: їх випустять на трамвайні маршрути