in

Тест-драйв оновленого Nissan Qashqai: ТОП-5 фішок гібридного кросовера

Популярний японський кросовер Nissan Qashqai оновився. Машина отримала кардинально змінену передню частину. Але чи на цьому обмежується перелік оновлень? AUTOGEEK детально вивчив новинку та ділиться власними спостереженнями.

Ефектна зовнішність

Дизайнери привели зовнішність Qashqai до спільного знаменника з більш сучаснішими моделями японського автовиробника – з електромобілем Nissan Ariya, оновленим кросовером Juke та ін. Проте деякі невибагливі автомобілісти плутали героя нашого тесту з іншими азіатськими автовиробниками.

Так, замість колишньої V-подібної радіаторної решітки на передній частині авто з’явився новомодний широкий “гриль” з інтегрованими й одночасно розрізненими компонентами діодної світлотехніки. При цьому самі фари стали набагато компактнішими та виконані ніби двоповерховими – верхній поверх займають денні ходові вогні, а знизу розташувались матричні фари.

До речі, тестовий автомобіль у якості опції також отримав пакет зовнішнього декору N-Design, що включає спортивні акценти та 20-дюймові колеса замість стандартних діаметром 18 або 19 дюймів. Окрім того, для машини запропоновано кілька нових кольорів кузова, і зелений, у який пофарбовано тестовий кросовер – один з них.

Інноваційна силова установка

автомобіль оснащений системою послідовного гібриду e-Power. Сумарна потужність силової установки становить 190 к.с., машина доступна лише з переднім приводом. У гібридній силовій установці e-Power використаний бензиновий турбований трициліндровий двигун на 1,5 л з безпосереднім упорскуванням та системою зміни ступеня стиснення.

Завдяки цій системі мотор може максимально ефективно працювати у різних режимах. Так, на низьких оборотах, коли не працює турбіна, ступінь стиснення піднімається до 14:1. За рахунок цього підвищується ефективність згоряння бензину та віддача двигуна. А коли в роботу на повну силу набирає турбонадув, то для запобігання виникненню детонації двигун зменшує ступінь стиснення до 8:1.

При цьому бензиновий двигун не пов’язаний із колесами, а є приводом генератора, який заряджає акумулятор та живить електродвигун. Привід коліс виконує безпосередньо електродвигун. Коробки передач немає як такої. Її роль виконує редуктор, встановлений безпосередньо на передній осі, в одному корпусі з електродвигуном.

М’який салон

Топові комплектації після оновлення можуть похвалитись оздобленням торпедо та трансмісійного тонелю штучною шкірою – алькантарою. З одного боку, це справді ефектно та зовсім не так, як у більшості конкурентів. До того ж, у сонячну погоду таке покриття мінімізує “зайчики” від скла та пластику, які можуть сліпити водія та пасажирів. З іншого – є певне побоювання, що у зоні контакту рук та особливо ліктів, біля джойстика коробки передач, з часом вона може витертись, а про пролиту каву поблизу підстаканника навіть і думати не будемо.

В іншому ж салон авто залишився все тим же добрим та знайомим. Крісла переднього ряду з оновленням також отримали функцію масажу. Багажний відсік Qashqai з гібридною силовою установкою трохи втратив корисного простору порівняно з неелектрифікованими версіями.

По ліву сторону у багажнику версії E-Power під масивною пластиковою накладкою встановлено акумулятор, тому багажник може вмістити трохи менше речей – 455 проти 504 літрів.

Економний трафік

За витратою палива Nissan Qashqai доволі варіативний. Так, якщо авто пересувається у місті, то за концепцією та витратою енергії (від ДВЗ та електромоторів) воно наближається до електромобіля – тобто у щільному трафіку “їсть” менше, ніж на швидкості по трасі.

Тобто у місті легко можна вкластись у 5,8-6 літра на 100 км пробігу. Якщо їхати 110-130 км/год по незавантаженій дорозі, то машина витрачає не більше 6,6 літра на кожні 100 км дороги. Насправді, це доволі скромний апетит, якщо враховувати розміри японського кросовера.

Також у оновленого Nissan Qashqai є й суто електричний режим – не дарма ж у багажнику частину корисного місця віддали батареї. Але розраховувати на рекордні пробіги не варто, машина може обійтись без бензину не більше 3-4 км, і лише якщо не їхати швидше 20-30 км/год.

Однопедальний режим

Цей режим – це справжня “фішка” тестового авто, яка ріднить гібридний кросовер з електромобілями. “Однопедальний” режим, або ж e-Pedal створений, щоб максимально ефективно використовувати енергію накату та заряджати нею невеличку тягову батарею.

Коли цей режим активований, то при мінімальному знятті ноги з педалі акселератора активується максимальний рівень рекуперації, який повертає кінетичну енергію у батарею. І працює вона до повної зупинки авто. Простими словами, можна не тиснути на гальма, а просто при необхідності загальмувати – відпустити “газ”. Але перш ніж довіряти електроніці, не буде зайвим поекспериментувати. Адже на дорозі бувають ситуації, коли без класичних гальм не обійтись.

Замість висновку

Оновлений кросовер Nissan Qashqai отримав без сумніву ефектну зовнішність, що в нас час максимально ефективного автопрому, погодьтесь, трапляється нечасто. Але за цікавим екстер’єром криється добре знайомий та цілком зручний салон, а також сучасна та ефективна силова установка.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричні позашляховик та пікап Scout від Volkswagen показали на новому фото