in

Tesla “в суху” програла BYD за продажами електромобілів у Китаї: свіжа статистика

У щотижневому рейтингу багаторічний лідер ринку автомобілів на нових джерелах енергії розташувався наприкінці першої десятки. Про боротьбу з BYD більше не йдеться: Tesla поступилася китайському автовиробнику у продажах в 12,5 рази! Попереду компанії Ілона Маска опинилися Deepal, AITO, Xiaomi, Leapmotor, Li Auto та Xpeng, а перевага над Zeekr та Denza мінімальна.

Щотижневий рейтинг продажів до квітня публікував Лі Сян на основі страхових компаній, і конкурентам ця статистика дуже не подобалася, тому під тиском Китайської асоціації автовиробників її прибрали з офіційних ЗМІ. Однак у публічному доступі дані все одно залишилися, хоча методика почала враховувати не тільки електромобілі, але і плагін-гібриди.

Першого тижня квітня домінувала компанія BYD: за сім днів продано 45 100 машин. На другому місці Xpeng (7500), далі йдуть Li Auto (6200), Leapmotor (5400), Xiaomi (5100), AITO (4800), Deepal (4100), Tesla (3600), Zeekr (2700) та Denza (2600). Усього за тиждень у Китаї зареєстрували 337 тисяч легкових машин, з них рівно половину – гібриди та електромобілі.

У перший тиждень квітня частка електрифікованих машин у Китаї у річному вираженні зросла на 5%. Таким чином, Tesla втрачає клієнтів на зростаючому ринку. Втім, американська марка неритмічно продає машини, і порівняно з останнім тижнем березня попит знизився вп’ятеро. Проте про боротьбу за лідерство з BYD мова вже не йде.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, суббренд BYD представив розкішний електричний седан.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Залізний кінь на водні: Kawasaki представила незвичний транспортний засіб

Найбільш економічний: електромобіль Roewe D6 потрапив до Книги рекордів Гіннеса