in ,

Тепер і електричний: Citroen C4 отримав версію у кузові фастбек та запас ходу на електриці 360 км

У Європі продажі моделі почнуться до кінця 2022 року.

Основною цільовою аудиторією 4,6-метрового фастбеку Citroen C4 Х у компанії називають молоді родини. Це найдовша модель, яка побудована на платформі CMP альянсу Stellantis для малолітражних автомобілів. Різниця у довжині з базовим хетчбеком – 240 мм.

Передні частини кузовів хетчбека та фастбека ідентичні. Усі відмінності між ними починаються після задньої стійки. Окрім подовженої задньої частини кузова C4 Х дісталися нова світлодіодна задня оптика та бампер. При колишній колісній базі 2670 мм у пасажирів заднього ряду з’явилося на 198 мм більше місця для колін.

Плюс до цього спинки сидінь регулюються на кут 27 градусів. У багажному відділенні фастбека можна розмістити 510 літрів вантажу, на 130 літрів більше, ніж у звичайного C4. Оформлення передньої панелі не змінилося, якщо не брати до уваги нову мультимедійну систему MyCitroën Drive Plus з 10.0-дюймовим дисплеєм та інтерфейсами нового покоління.

Борцям за екологію запропонують повністю електричну версію під назвою Citroen ë-C4 X. Інші зможуть обирати з бензинових та дизельних модифікацій, але такі фастбеки з’являться тільки на окремих ринках. У Європі на останні точно можна не чекати.

Електрична версія укомплектована одним двигуном потужністю 136 к.с. (260 Нм) та батареєю на 50 кВт·год, з яких доступні 45 кВт·год. Гарантія на акумулятор – 160 000 км пробігу або 8 років. Орієнтовний запас ходу – до 360 км у вимірювальному циклі WLTP. Вбудований зарядний пристрій – трифазний на 11 кВт. Від зарядного терміналу постійного струму потужністю 100 кВт батарея заряджається до 80% ємності за 30 хвилин. Десяти хвилин підключення достатньо для 100 км шляху.

Максимальна швидкість обмежена на 150 км/год. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 9,5 секунд. У їздової електроніки три робочі режими – Eco, Normal, Sport. Вони активуються селектором на центральній консолі.

В окремих країнах Європи, Африці та на Близькому Сході Citroen C4 Х буде доступний з бензиновими двигунами PureTech потужністю 100 та 130 к.с., а також з «дизелем» BlueHDi на 130 к.с.

Серійне виробництво електричного фастбека ë-C4 X налагодять на заводі Stellantis у Мадриді, на одній лінії із звичайним C4. Продажі розпочнуться наприкінці 2022 року. Вартість нового Citroën ë-C4 X ще не оголошена.

Раніше повідомляв Autogeek, що потрібно знати українським власникам автомобілів PEUGEOT, CITROËN, OPEL чи DS Automobiles.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Копія Volkswagen ID.4: опубліковані фото з дорожніх тестів «зарядженого» кросовера Cupra Tavascan

Tesla довелося повернутися до старого формату батарей: в компанії вказали на причину