Мексика являється шостим у світі виробником автомобілів і легких вантажівок та четвертим експортером транспортних засобів.
Щорічний дохід місцевій автомобільної галузі, де працюють близько 900 000 чоловік, складає 100 мільярдів доларів. У 2020 році автомобільна галузь принесла до державного бюджету 32 мільярди доларів, тобто 3% ВВП країни.
В цілому на території Мексики розташовані підприємства 26 світових автомобільних марок, понад 600 постачальників запасних частин та інших компаній, пов’язаних з автовиробництвом. Серед них такі відомі автовиробники, як General Motors, Ford та Toyota, а також ряд локальних постачальників та сотні дрібних компаній.
Щорічно у Мексиці виробляють 4 мільйони автомобілів. Це більше ніж у будь-якій іншій країні Північної та Південної Америки. Виробництво порівняно недорогих моделей на мексиканських заводах налагодили BMW, Chevrolet, Ford, Honda, Infiniti, Nissan, Porsche, Renault, Tesla та Toyota.
З листопада 2020 року на мексиканській виробничому майданчику Ford, створеному ще понад 100 років тому, налагодили виробництво багатоцільових гібридів. Наразі підприємство готують до виробництва електромобілів. Зокрема, в Мексиці складають електричний кросовер Mustang Mach-E. Ще 420 мільйонів доларів Ford інвестував у завод в Куаутітлані. Ці кошти спрямували на оновлення виробничих ліній під випуск електромобілів.
Також зусилля з розширення своїх виробничих площ у Мексиці прикладає General Motors. У травні цього року концерн заявив про намір витратити 1 мільярд доларів на будівництво ліній по випуску комплектуючих для електромобілів на півночі країни. Виробництво електромобілів у Мексиці концерн планує почати в 2023 році.
Співпрацю з мексиканськими електромобільними компаніями анонсував і німецький стартап Next e.Go Mobile. Зібрані тут автомобілі планують поставляти на північноамериканський ринок.
Мексиканське законодавство і міжнародні угоди передбачають обов’язкове використання у виробництві компонентів, створених на місцях. Зокрема, автовиробники планують налагодити місцеве виробництво літієвих акумуляторів з переробки. Одна з таких компаній – китайська Ganfeng Lithium.
Незважаючи на таку активність на місцевому ринку світових виробників електромобілів та акумуляторів продажі «батарейних» автомобілів у Мексиці мізерні і, за даними інституту Inegi, складають менше 2% від загальних обсягів. Але вже до 2035 року ситуація зміниться. За прогнозами неурядової асоціації постачальників Nuevo Keon Automotive Cluster, до цього року на дорогах країни буде 9 мільйонів електромобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tata Motors стала лідером на ринку електромобілів в Індії за рахунок всього двох моделей.
За матеріалами: DigiTimes
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: