Наразі концерн Stellantis об’єднує чотирнадцять марок під одним дахом. Мова йде про Citroen, Fiat, Opel, Vauxhall, Peugeot, Abarth, Ram, Dodge, Chrysler, Jeep, Lancia, DS Automobiles, Alfa Romeo та Maserati.
За словами генерального директора Stellantis, колись у майбутньому величезна лінійка може бути оптимізована. Reuters цитує Карлоса Тавареса, який сказав, що збиткові бренди можуть припинити своє існування.
“Якщо вони не заробляють гроші, ми їх закриємо. Ми не можемо дозволити собі мати бренди, які не приносять грошей. Це так просто”, – заявив Таварес.
Керівник не назвав бренди, яким загрожує звільнення, але деякі піддаються більшому ризику, ніж інші. Експерти галузі повідомили Reuters, що Stellantis може спробувати продати Maserati і знищити Lancia, або DS. Однак на даний момент це все лише припущення. Ми знаємо, що під гігантською корпоративною парасолькою є кілька брендів, які занадто великі, щоб зазнати краху: Fiat, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, Jeep і Ram.
Ми пам’ятаємо, що сказав той же Таварес всього три роки тому. Через кілька місяців після завершення злиття Stellantis керівництво пообіцяло інвестувати у всі 14 брендів протягом 10 років.
Stellantis є четвертим за величиною виробником автомобілів у світі, але керувати такою кількістю автомобільних брендів виявляється важко в умовах дедалі більшої конкуренції. Цього року акції концерну впали на 22 відсотки після гірших, ніж очікувалося, фінансових результатів у першій половині 2024 року. Скоригований операційний дохід впав на 40 відсотків, головним чином через північноамериканський ринок. Чистий дохід знизився на 14 відсотків, а чистий прибуток знизився на 48 відсотків.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis розпочне виробництво електродвигунів в Угорщині.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: