in ,

«Сотня» за 3,5 секунди та 510 км без підзарядки: Kia розкрила характеристики свого Ioniq 5

Електромобіль Kia на платформі E-GMP виявився найшвидшою моделлю в історії бренду.

Перший тизер електромобіля Kia EV6 південнокорейська марка опублікувала два тижні тому, але повна технічна інформація про новинку з’явилася тільки зараз.

EV6 – перша електрична модель марки на модульній платформі E-GMP, яку раніше отримав «первісток» електричного суббренду Hyundai Motor – середньорозмірний кросовер Ioniq 5.

Габаритна довжина електромобіля Kia – 4680 мм, ширина – 1880 мм, висота – 1550 мм. Розмір колісної бази – 2900 мм. Об’єм багажного відділення – 520 літрів, при складених спинках сидінь заднього ряду – 1300 літрів. Передній багажник задньопривідних версій вміщує 52 літри вантажу, поднопріводних – 20 літрів.

На ринку Kia EV6 запропонують у п’яти модифікаціях: двох задньопривідних та трьох повнопривідних. Батарей дві – на 58 та 77,4 кВт•год. У базовій версії електромобіль укомплектований одним електродвигуном з віддачею 170 к.с. та 350 Нм та батарею ємністю 58 кВт•год. Повнопривідний EV6 з тією ж батарею отримав два електродвигуни сукупною віддачею 235 к.с. та 605 Нм.

Заднепривыдний електромобіль з батарею на 77,4 кВт•год укомплектований одним мотором з віддачею 228 к.с. і 350 Нм, повнопривідний – двома агрегатами, генеруючими 325 к.с. і 605 Нм.

Топова версія EV6 GT оснащена батарею на 77,4 кВт•год та двомоторною силовою установкою на 589 к.с. та 740 Нм. З місця до 100 км/год такий електромобіль прискорюється за 3,5 секунди і розвиває максимальну швидкість 260 км/год. Також покупцям запропонують пакет GT-Line, який передбачає більш агресивний кузовний обвіс, перенастроєне шасі та рульовий механізм.

Залежно від версії запас ходу Kia EV6 становить від 380 до 510 км у циклі WLTP. Найдалекобійніша модифікація – двомоторна з батарею на 77,4 кВт•год. Як стверджують у компанії, від швидкісних терміналів потужністю 800 В батарея заряджається від 10 до 80% ємності за 18 хвилин.

Салон електромобіля укомплектований двома 12-дюймовими дисплеями, об’єднаними в один блок: цифрова панель приладів та «мультімедійка» з підтримкою оновлень «по повітрю». Також у стандартному оснащенні проекційний дисплей, аудіосистема Meridian з 14 динаміками та набір систем активної безпеки і електронних асистентів водія.

На рідному ринку марки Kia EV6 вже доступний для замовлення, а перші поставки клієнтських автомобілів почнуться в липні. У Європі новинка з’явиться цієї осені.

Як раніше повідомляв Autogeek, яким буде майбутній електромобіль Kia CV.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla Model 3 проти Toyota RAV4: фахівці визначили, наскільки електромобілі екологічніші за авто з ДВЗ

“Гіперекран” з трьома дисплеями: Mercedes показав зсередини ще непредставлений електроседан EQS