Volkswagen зіткнувся з проблемами в програмній платформі електричного хетчбеку ID.3.
Модель має вийти на ринок влітку 2020-го і німці швидко намагаються приборкати неслухняний код.
Планувалось, що спочатку з конвеєра зійде близько 20 000 автівок. Вони мали зберігатись на стоянках, а технічні працівники встановлювали б програмне забезпечення за допомогою мобільних консолей. Перші 10 000 машин повинні відвантажити в березні. Однак скоріш за все цього не станеться.
Інженери Volkswagen говорять, що базова архітектура була розроблена занадто поспішно, тому різні модулі часто не розуміють один одного. Не дивлячись на це, кожного дня з конвеєра сходить по 50 ID.3.
Генеральний директор бренду Герберт Дісс підкреслив важливість проекту ID.3 для компанії.
Зараз більше 10 000 технічних фахівців з VW, Audi, Porsche та інших постачальників займаються усуненням проблем.
Члени ради директорів і керівники груп розробників зустрічаються два рази на день, вранці і вдень, щоб обговорити проблеми, після чого сотні тестових водіїв щовечора вивозять блоки ID.3 для перевірки виправлень.
Учасник щоденних брифінгів говорить, що тестові драйвери щодня повідомляють про сотні помилок програмного забезпечення.
Проблеми з програмним забезпеченням ID.3 може негативно вплинути і на випуск інших електричних моделей. Зокрема, інженери, що працюють над ID.4, який має надійти на ринки США і Китаю в кінці цього року, не можуть завершити свою роботу вчасно без допомоги програмістів, які змушені рятувати проект ID.3.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen веде розробку нового електромобіля, який увіллється в сім’ю ID. Майбутньою автівкою стане електричний позашляховик з ім’ям ID. Ruggdzz. Він конкуруватиме з BMW iX3 та Mercedes-Benz EQB.
По матеріалах: autoblog.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: