in ,

Швидший за Bugatti Chiron: для участі у перегонах британці побудували електричний міні-бетмобіль

Швидший за Bugatti Chiron: для участі у перегонах британці побудували електричний міні-бетмобіль

Футуристичний болід McMurtry Speirling виступить на Фестивалі швидкості у Гудвуді.

Британський електромобільний бренд McMurtry Automotive готується взяти участь у щорічному підйомі на пагорб, більш відомому як Фестиваль швидкості у Гудвуді. Цьогоріч він проходитиме з 23 по 26 червня. Як і роком раніше честь компанії захищатиме електричний міні-бетмобіль McMurtry Speirling. Британці планують зіштовхнути з п’єдесталу нинішнього рекордсмена перегонів Volkswagen ID.R, який минулого року злетів на пагорб за 39,9 секунди.

«Наша мета – виграти гонку, і ми відчуваємо, що рекорд у межах досяжності, якщо все складеться вдало. Звичайно, це автоспорт, і жодних гарантій тут не може бути, але ми підготували дуже конкурентоспроможний продукт», – сказав управляючий директор McMurtry Automotive Томас Йейтс.

Швидший за Bugatti Chiron: для участі у перегонах британці побудували електричний міні-бетмобіль

Як стверджують у компанії, McMurtry Speirling має всі шанси на перемогу. Від 0 до 97 км/год одномісний гоночний болід прискорюється менш ніж за 1,5 секунди та розвиває максимальну швидкість 240 км/год. Для порівняння, гіперкар Bugatti Chiron набирає першу «сотню» за 2,5 секунди, а його максимальна швидкість досягає 420 км/год.

Потужність силової установки McMurtry Speirling не розкриваєтьмя. При цьому британці згадали, що їхній електромобіль має питому потужність 1000 к.с. на тонну при вазі менше ніж 1000 кг.

Швидший за Bugatti Chiron: для участі у перегонах британці побудували електричний міні-бетмобіль

Головна «фішка» британського міні-бетмобіля – пара вентиляторів, які відсмоктують повітря з-під автомобіля. Зі слів розробників, при їх активації миттєво створюється притискна сила у 2000 кг, тобто вдвічі більша за масу самого електроболід. На максимальних для McMurtry Speirling 240 км/год вона перевершує показники боліда Formula 1. Чи вдасться електромобілю з такими даними опинитися на фініші першим, також залежатиме від колишнього гонщика Формули-1 Макса Чілтона. Він керував розробкою Speirling й він поведе його до перемоги.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Volkswagen ID.4 GTX підкорив вершину вулкану.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Швидший за Bugatti Chiron: для участі у перегонах британці побудували електричний міні-бетмобіль
Дизайнери "злили" новий ескіз майбутнього електромобіля Hyundai Ioniq 6

Дизайнери “злили” новий ескіз майбутнього електромобіля Hyundai Ioniq 6

Від самої низької точки до вершини гори: Porsche Taycan подолав п’ятикілометровий перепад висоти  й встановив новий рекорд

Porsche відкличе частину електромобілів Taycan через проблеми із сидіннями