in

Швидкісна зарядка та великий запас ходу: Hyundai представив нову електричну платформу

Першим нову платформу отримає середньорозмірний електричний кросовер Hyundai Ioniq 5, який вийде на ринок у 2021 році.

Концерн Hyundai провів онлайн-презентацію нової модульної платформи для електромобілів e-GMP, на якій будуть базуватися майбутні серійні моделі Hyundai, Kia та Genesis.

Як повідомляється, архітектура e-GMP підтримує зарядку 800-вольтовим струмом потужністю до 350 кіловат. Це дозволить заряджати батареї електромобілів до 80% ємності за 18 хвилин та за 5 хвилин – на 100 км шляху. Ємність батарей складатиме від 50 до 100 кВт•год. Орієнтовний запас ходу – 500 км у вимірювальному циклі WLTP.

Бортовий зарядний пристрій (потужність не повідомляється) буде двостороннім, тобто електромобілі зможуть живити енергією побутові електроприлади.

Платформа e-GMP дозволяє будувати моделі з різною колісною базою та колією, заднім та повним приводом. Топові версії електромобілів на базі e-GMP зможуть розганятися до 100 км/год за 3.5 секунди. Максимальна швидкість становитиме 260 км/год. Якої потужності силова установка забезпечить таку динаміку, не повідомляється.

Перші серійні автомобілі на e-GMP з’являться наприкінці 2021 року, а до 2025 року південнокорейський концерн обіцяє випустити 23 електромобілі.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai планує розширення «зеленої» лінійки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Коронавірус не пройде: Tata Motors почала пакувати автомобілі в герметичні пластикові «бульбашки»

Повний автопілот буде дорожчим, ніж очікували, за рахунок постійних оновлень: в NVIDIA назвали вартість