У Києві планують встановити нову систему управління дорожнім трафіком на основі штучного інтелекту.
Витратити на це планують 8 мільйонів гривень.
З них 3 млн гривень підуть на програму з підрахунку й аналізу поведінки автомобілів за допомогою штучного інтелекту. Ще 1,2 млн гривень витратять на 19 відеокамер Hikvision, й 3,8 млн гривень – на систему обробки й зберігання інформації.
Встановить нову систему КП «Центр організації дорожнього руху». За попередніми даними, система зможе в автоматичному режимі підраховувати кількість транспортних засобів за напрямками руху, зокрема, в умовах різного дорожнього покриття, відсутність маркування, погодних умов, часу доби протягом 24 годин 365 днів в році.
Також вона повинна забезпечувати підрахунок ТЗ в складних дорожніх умовах (заторах), при проїзді розмежувальної лінії або в разі відсутності такої лінії, наявності великої кількості транспорту, одночасних напрямків руху (до сорока на одній камері включно) і т.п.
Окрім того система повинна:
- виявляти та характеризувати автомобілі за ключовими характеристиками (марка автомобіля, модель, покоління, колір кузова, проміжок часу, адреса, джерело даних);
- розрізняти громадський транспорт (тролейбуси й автобуси, які відносяться до муніципального транспорту);
- автоматично надавати необхідну команду апаратного комплексу, який контролює перемикання кольору на світлофорному об’єкті;
- забезпечувати можливість перегляду отриманих даних і пошуку за вказаними параметрами, наприклад, перегляд і експорт таблиці з усіма визначеними характеристиками, зазначенням часу і місця фіксації, посиланнями на файл-джерело з відео (короткий відеоролик, що включає 10 с до і після моменту фіксації ), з додаванням в таблицю знімків об’єкта;
- забезпечувати можливість управління завданнями обробки даних, їх перегляду і аналізу, формування необхідних аналітичних звітів, таблиць, графічних ілюстрацій і т.д .;
- аналізувати відеопотоки з різних типів камер з їх якісними характеристиками (локація, кут огляду, тип картинки, розмір картинки, кількість кадрів в секунду часу, тип потоку передачі кадрів і т.д.);
- надавати можливість змінювати потоки або додавати нові потоки, камери, локації і т.д. без необхідності виїзду на місце представника постачальника, змінювати або додатково настройки модуля, його характеристики тощо.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Києві 12 пішохідних переходів оснастили сенсорним освітленням.
За матеріалами: itc.ua
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: