in ,

Від кросовера Toyotа до китайського міні-кабріолета: найцікавіші електромобілі Шанхайського автосалону

Нинішній Шанхайський автосалон став дебютним для південнокорейської преміальної марки Genesis, японської Toyota, британської MG та китайського виробника автомобілів представницького класу Hongqi. Всі вони привезли на автошоу свої перші електричні моделі.

Toyota здивувала першою моделлю нового електричного сімейства bZ, яке до 2025 року має розростися до семи моделей.

Новинка під назвою Toyota bZ4Х порівняна габаритами з кросовером RAV4. В основі моделі лежить електрична платформа e-TNGA, яка дозволяє будувати автомобілі з переднім, заднім і повним приводом. Крім того, створена спільно з Subaru архітектура підтримує установку сонячних батарей та управління «по дротах». Серійне виробництво Toyota bZ4Х планують почати влітку 2022 року. Приблизно тоді ж з’явиться й «субарівська» версія електрокросовера.

Першою електричної моделлю Genesis стала електрична версія седана G80 другого покоління – G80 Electrified.

На електротягу його перевели за допомогою двох двигунів (по одному на осі) з сукупної віддачею 370 к.с. та 700 Нм. Харчуються агрегати від встановленої під підлогою салону акумуляторної батареї ємністю 87,2 кВт•год. З місця до 100 км/год електроседан прискорюється за 4,9 секунди. Також новинці дісталися інтелектуальна система повного приводу Disconnector Actuator System (DAS), яка дозволяє відключати передній мотор для економії заряду батареї, двостороння зарядка Vehicle to Load (V2L) та система активного шумозаглушення ANC-R (Active Noise Control-Road).

Британська марка MG презентувала на Auto Shanghai 2021 електричний родстер Cyberster, за зовнішність якого відповідала лондонська дизайн-студія SAIC Advanced Design Centre.

«Фішкою» електрородстера стала оригінальна оптика: передня – овальна з піднімаючимися при запуску двигуна «віями», задня – в стилістиці британського прапора. Над сітчастою радіаторною решіткою нависає «губа» фігурного капота з підсвіченим логотипом марки. На кормі – масивний спойлер, підкресленим червоною світлодіодним смугою. Завдяки електромоторам на обох осях (потужність не озвучена), першу «сотню» родстер розмінює вже через 3,0 секунди після старту. При цьому максимальна швидкість обмежена електронікою на 200 км/год. Запас ходу обіцяно на рівні 800 км. Також родстер може похвалитися підтримкою 5G та суперпотужним комп’ютером.

Китайська марка Hongqi привезла на шоу концепт електричного фастбека, серійна версія якого обіцяна у 2023 році.

Передню частину L-Concept прикрасила величезна хромована решітка радіатора з вертикальними ламелями. Також привертають увагу незвичайної форми светодіодна оптика, великі багатоспицеві колісні диски та велика кількість хрому на кузові. У оздобленні інтер’єру використані натуральна шкіра, кришталь та дерево. Цікава деталь – відсутність переднього пасажирського сидіння. Цілком ймовірно, таким чином автори підкреслили статус пасажирів. Інформацію про «начинку» концепту китайці озвучувати не стали.

Також на стенді марки виставлена ​​серійна версія гіперкара Hongqi S9, укомплектованого 4,0-літровим мотором V8 та чотирма електродвигунами. Сукупна потужність силової установки – 1400 к.с. З місця до 100 км/год гіперкар з легким композитним кузовом прискорюється за 1,9 секунди, на 0,6 секунди швидше Bugatti Chiron. Максимальна швидкість китайського супергібрида – 400 км/год. Автомобіль вартістю близько $1,5 млн вийде тиражем у 99 одиниць. Це робить Hongqi S9 найшвидшим, найпотужнішим та найдорожчим серійним автомобілем китайського походження.

Ще одним відкриттям шанхайського автошоу став електричний кабріолет Wuling Mini EV Cabrio – відкрита версія найпопулярнішого електромобіля в світі.

Втративши дах, автомобіль придбав іншу оптику та нові колісні диски. Частину елементів екстер’єру пофарбували у білий колір. У салоні встановили нове рульове колесо, дуги безпеки та два дисплеї. Інформації про силову установку кабріолета немає. Імовірно, він успадкує від базової моделі 17,4-сильний електродвигун та батарею на 9,2 або 13,8 кВт•год.

Як раніше повідомляв Autogeek, перший електромобіль від Huawei виявився позиченим в стартапу Seres.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen придумав окремий індекс для високопотужних електромобілів – GTX

Сервіс BlaBlaCar купив український стартап Octobus: суму угоди не розголошують