in

Сам собі Ілон Маск: українець власноруч перетворив “горбатого” Запорожця на електромобіль

Глобальний перехід на електротягу спонукає не тільки створювати нові електромобілі, а й перетворювати звичайні авто з ДВЗ на електричні.

Й українці не виключення.

Наші співвітчизники вже неодноразово демонстрували свої творіння.

Й ось нам на очі потрапило ще одне – електро-“Запорожець”.

Незвичний електромобіль знайшли у Кропивницькому. Місцевий житель Дмитро хотів електромобіль собі на кожен день. Саме тому він придбав раритетний “Запорожець” ЗАЗ-965 і перетворив його на електромобіль.

При цьому чоловік постарався зберегти автентичний вигляд “Запорожця”.

Проте певних змін автіка все ж зазнала, зокрема, тюнінг корми.

Неймовірною фішкою автівки є двигун, який Дмитро зробив сам. Також він потрудився й над батареєю – її умілець склав з частини тягового акумулятора від Nissan Leaf. Було використано 9 модулів, які видавали 3,9 кВт. Таким чином, був складений акумулятор, що дозволяє долати на одном 55 км влітку і 30 км взимку (з працюючим обігрівачем). 

Після цього автівку можна було використовувати для щоденних поїздок.

Протягом декількох років Дмитро їздив на своєму електричному “Запорожці”, однак потім зрозумів, що хоче більшої динаміки. Саме тому він повністю переробив силовий агрегат, частково ходову та кузов.

Також були змінені задній провідний міст і його підвіску, щоб вони могли “обробити” великий крутний момент електродвигуна.

Окрім того Дмитро знову переробив двигун – він взяв силовий агрегат Nissan Leaf й перемотав його статор заново своїм проводом, перерахувавши обмотку так, щоб двигун працював від струму напругою не 400 вольт, а 30-75 В.

Коробка передач залишилася оригінальною, але в ній були тільки третя й четверта сходинки, а ві інші,зокрема й задню, видалили. Реверс машина давала електричним шляхом, за рахунок зміни обертів електродвигуна. Проте так “Запорожець” проїздив недовго – власник автівки зрозумів, що для справжньої динаміки потрібна повномасштабна батарея і максимально потужний двигун.

Тому Дмитро втретє взявся до роботи й обладнав автівку штатним двигуном від Nissan Leaf, з якого теоретично можна зняти 200 кВт потужності, й зробив основі блоку від Chevrolet Volt спеціальний тяговий контролер.

При цьому автівку обладнали широкими колесами великого діаметру. Зазнала змін й задня підвіску – важелі посилили й змінили їхню форму, а оригінальні маточини замінили на деталі марки Nissan з дисковими гальмами. Через великі габарити коліс довелося збільшити вирізи задніх колісних арок

На тести заново перероблену автівку вивели буквально минулого тижня. 52-річний “Запорожець” з легкістю розігнали до більше ніж 100 км/год. А з місця до 100 км/год автівка розігналася за 6,43 с, що просто вражаюче.

За словами власника автомобіля, він дуже задоволений результатом. Разом з тим він підкреслив, що “Запорожець” буде спритнішим за Tesla, якщо його ще трохи вдосконалити.

Як раніше повідомляв Autogeek, Україна має можливість допомогти Європі у сфері виробництва акумуляторів для електромобілів.

За матеріалами: auto.24tv.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Найстаріший мотобренд Великої Британії Triumph випустить перший електробайк із запасом ходу 193 км

Вийшов дорожчим за Model 3: шведи представили електромобіль Polestar 2 за €45 500