У багатьох відношеннях Німеччина є серцем сучасних розкішних автомобілів, а такі бренди, як Audi, BMW, Mercedes і Porsche, встановлюють стандарти в більшості категорій. Навіть найпрестижніші бренди Англії належать німецьким автомобільним групам, зокрема Rolls-Royce і Bentley. Саме тому здається цілком природним, чому китайський Hongqi вирішив продовжити європейську експансію свого преміального електричного кросовера у Німеччині.
Hongqi належить FAW, другому за величиною державному автовиробнику Китаю. У 2018 році FAW залучив Джайлза Тейлора, колишнього головного дизайнера Rolls-Royce. Вплив Тейлора помітний в електричному позашляховику E-HS9, дизайн якого натякає на його попередню роботу над Cullinan.
Вже встановивши присутність на деяких європейських ринках, включаючи Норвегію, Данію та Ісландію, Hongqi крокує далі Європою. E-HS9 пропонує привабливий дизайн разом із трирядним салоном на сім пасажирів. Він буде доступний у двох конфігураціях акумулятора. Перший розрахований на 99 кВт*год, забезпечуючи запас ходу до 465 км за циклом WLTP. Другий варіант, ексклюзивний для європейського ринку, пропонує більшу батарею ємністю 120 кВт*год із запасом ходу до 515 км на одному заряді.
Завдяки швидкості зарядки до 140 кВт, за словами Hongqi, E-HS9 може отримати енергію на 100 км лише за 10 хвилин. Хоча Hongqi може прагнути конкурувати з німецькими брендами, він може зіткнутися з проблемами в цьому. Незважаючи на вражаючий зовнішній вигляд, численні західні огляди критикували позашляховик за “незрозумілі” налаштування шасі та вади у якості виготовлення.
Ціни на E-HS9 починаються від 80 000 євро, а версія Exclusive Long Range обійдеться покупцям у Німеччині від 102 995 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Changan побудує свій перший завод за межами Китаю для виробництва електромобілів з правим кермом.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: