in ,

Renault та Nissan готують прорив: дешеві акумулятори для електромобілів стануть спільною розробкою

Компанії Renault і Nissan спільно займуться розробкою дешевих акумуляторів для електромобілів.

Renault веде переговори з партнером по альянсу, японською компанією Nissan про розширення співпраці в області акумуляторних технологій, зокрема, використання батарей одного виробника.

За словами генерального директора Renault Лука де Мео, це дозволить партнерам економити кошти та вирватися вперед у електромобільному сегменті.

Акумулятори – один з найдорожчих аспектів розробки електромобілів. Для Renault й Nissan вони довгий час були одним із слабких місць 20-річного партнерства.

Компанії закуповували акумуляторні блоки у різних виробників. Renault тягові батареї постачала південнокорейська компанія LG Energy Solution (колишня LG Chem).

«Якщо нам вдасться найти синергетичний підхід до батарей, альянс, ймовірно, стане одним з перших, хто перетне межу у мільйон автомобілів, проданих з одним і тим же акумуляторним модулем», – сказав Лука де Мео на автомобільній конференції Financial Times.

Співпраця в галузі акумуляторних технологій стане великим випробуванням для майбутнього альянсу Renault-Nissan, який переживає нелегкі часи після арешту екс-голови альянсу Карлоса Гона у 2018 році. Нове керівництво обох компаній намагається добитися успіху, але стикається з жорсткою конкуренцією.

Renault і Nissan, як і раніше, намагаються реалізувати свої власні плани по оздоровленню, а на цьому тижні японська компанія повідомила про рекордні річні збитки, частково викликані пандемією COVID-19. Це знизить прибуток Renault, у якої є частка в Nissan.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai та Kia випускатимуть біля 8% світового обсягу електромобілів до 2025 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ціна, час зарядки та запас ходу: експерти назвали ключові фактори, які прискорять перехід на електромобілі

Заглушки не прокатять: Tesla запатентувала систему контролю пристібнутого ременя безпеки