in ,

Проекційним дисплеєм нового типу від ізраїльського стартапу Spectralics зацікавились у Volvo

Першими нову технологію отримають автомобілі Volvo.

Отримати доступ до багатошарового оптичного тонкого індикатора (MLTC) компанії Volvo дозволили інвестиції венчурного фонду Volvo Cars Tech Fund. Розробка ізраїльського стартапу Spectralics, який займається оптичними технологіями, що обіцяє стати революцією у сфері проекційних дисплеїв.

MLTC – новий тип оптичної плівки. Вона не проєктує зображення, як нинішні HUD-дисплеї, а накладає його поверх лобового скла. Оскільки розміри та форма плівки варіативні, її можна не тільки розтягнути по всій площі лобового скла, а й нанести на бічні.

Зі слів розробників, на нього буде виводитись інформація про швидкість і навігацію та різні попередження. Плюс до цього, MLTC здатна створювати відчуття відстані до віртуальних об’єктів.

«Ми віримо, що у технології Spectralics є потенціал стати стандартною для дисплеїв нового покоління», – сказав Лі Ма, голова Volvo Cars Tech Fund.

Як раніше повідомляв Autogeek, шведська компанія почала випускати акумулятори з перероблених батарей.

За матеріалами: Volvo Cars

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Rimac почала будувати новий завод з виробництва електромобілів Bugatti

Військова дичина: електромобіль Tesla Model X перетворили на кавомашину зі справжніми кулеметами (відео)