Першими нову технологію отримають автомобілі Volvo.
Отримати доступ до багатошарового оптичного тонкого індикатора (MLTC) компанії Volvo дозволили інвестиції венчурного фонду Volvo Cars Tech Fund. Розробка ізраїльського стартапу Spectralics, який займається оптичними технологіями, що обіцяє стати революцією у сфері проекційних дисплеїв.
MLTC – новий тип оптичної плівки. Вона не проєктує зображення, як нинішні HUD-дисплеї, а накладає його поверх лобового скла. Оскільки розміри та форма плівки варіативні, її можна не тільки розтягнути по всій площі лобового скла, а й нанести на бічні.
Зі слів розробників, на нього буде виводитись інформація про швидкість і навігацію та різні попередження. Плюс до цього, MLTC здатна створювати відчуття відстані до віртуальних об’єктів.
«Ми віримо, що у технології Spectralics є потенціал стати стандартною для дисплеїв нового покоління», – сказав Лі Ма, голова Volvo Cars Tech Fund.
Як раніше повідомляв Autogeek, шведська компанія почала випускати акумулятори з перероблених батарей.
За матеріалами: Volvo Cars
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: