За даними свіжої статистики, за результатами жовтня 2025 року, кількість нових реєстрацій електромобілів та гібридів BYD різко зросла. Але цікаво, що це зростання здебільшого зумовлене продажами плагін-гібридних автомобілів, а не електромобілів.
Фактично, у жовтні частка електромобілів серед продажів BYD впала до лише 18,6%, вперше опустившись нижче середнього показника по Німеччині.

Тим часом в Австрії, де загальна частка електромобілів трохи вища, ніж у Німеччині, співвідношення продажів гібридів та електромобілів BYD більш разюче.
В Іспанії все зовсім інакше – частка електромобілів китайського бренду у статистиці продажів ніколи не падала нижче 40% і нещодавно знову піднялася до приблизно 70%.

Загалом, китайський автовиробник у найближчі роки очікує стрімкого росту продажів одразу на кількох світових ринках. Саме тому BYD завершує будівництво грандіозного підприємства в місті Чженчжоу, площа якого становитиме 130 квадратних кілометрів – це більше, ніж територія Сан-Франциско, Парижа чи Барселони.
Новий комплекс стане найбільшим у світі виробничим центром електромобілів та акумуляторів. Проект передбачає не лише промислові цехи, а й житлові квартали, торговельні зони та місця для відпочинку, що фактично перетворює його на справжнє “місто-фабрику”.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, у Європі стартували продажі електромобіля BYD Seagull.


