Бренд PEUGEOT продовжує роботу в напрямку своєї глобальної стратегії скорочення викидів СО2. Так, PEUGEOT став одним з перших виробників, який з 2021 року як додаток до своїх електромобілів і гібридів запропонує перший електромобіль, що працює на водневому паливному елементі.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen стає символом стратегії Бренду «Розширені можливості вибору», яка дає кожному покупцеві можливість вибрати з широкого спектру двигунів той, який найкраще підходить для його потреб.
PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen включає в себе нову електричну систему з водневим паливним елементом, яка є інноваційною для концерну STELLANTIS:
- • Паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля, завдяки водневого баку,
- • Високовольтна літій-іонна акумуляторна батарея ємністю 10,5 кВтг, яка може заряджатися від електромережі, і яка також живить електродвигун під час певних фаз руху.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує наступні переваги:
- можливість долати будь-які відстані без викидів CO2.
- заправка воднем за 3 хвилини на відстань понад 400 км по циклу WLTP,
- роз’єм для зарядки батареї,
- • доступні 2 варіанти довжини кузова на вибір покупця з аналогічними характеристиками завантажувального об’єму, як у дизельної і електричної версій.
- завантажувальний об’єм до 6.1m³
- вантажопідйомність до 1100 кг,
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує яскравий дизайн, безшумний доступ до центру міста, відсутність викидів CO2 і є безкомпромісним з точки зору продуктивності – це додаткова пропозиція для вашої мобільності. Кожна версія PEUGEOT EXPERT незмінно відповідає очікуванням і потребам професійних клієнтів, а також сучасному суспільству, яке зацікавлено в збереженні якості життя.
Ринок і потенційні клієнти
Ринок сегменту компактних фургонів в Європі становить понад 750 000 автомобілів в рік. У свою чергу, PEUGEOT Expert щорічно збільшував свою частку ринку з моменту його запуску в 2016 році.
Поєднуючи електричну силову установку з можливістю заправки воднем за 3 хвилини на відстань понад 400 км WLTP, технологія водневих паливних елементів є відповіддю на постійно зростаючий попит на індивідуальні запити клієнтів, гарантуючи більшу свободу в їх діяльності.
Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує запас ходу більше 400 км WLTP з яких тільки 50 км на електроенергії.
Водень в баку живить паливний елемент, який виробляє електрику, необхідну для руху автомобіля на великі відстані, а високовольтна батарея забезпечує, крім іншого, потужність, необхідну для динамічних характеристик. Вся система інтегрована в автомобіль, що гарантує відсутність компромісів щодо об’єму або корисного навантаження.
В даний час водень стає головною опорою енергетичного переходу з підтримкою ряду міжнародних проектів. Європейський союз активно займається розвитком екосистеми своїх країн в плані автомобілів. Це стосується не тільки зарядних електростанцій, адже ЄС інвестує близько 60 мільярдів в розвиток водневої енергетики та інфраструктури.
Завдяки цим урядовим планам кількість водневих станцій в Європі постійно збільшується, і Бренд PEUGEOT працює безпосередньо з постачальниками сировини, щоб надавати комплексні пропозиції.
E-Van з водневою ефективністю: технологія нового покоління
Новинка побудована на універсальній модульній платформі EMP2, яка передбачає використання різних видів силових агрегатів. Так, фургон PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen отримав 100% електричний привід, основою якого є електромотор з максимальною потужністю 100 кВт і крутний момент 260 Нм. Причому крім номінальної потужності, електродвигун також може запропонувати і ряд інших переваг: максимальна тяга відразу з першого обороту, рух без шуму і вібрацій, немає перемикання передач і неприємних запахів. І, звичайно, повністю відсутні викиди CO2. І що важливо, Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen, поєднує в собі два джерела електроенергії:
- Водневий паливний елемент, розташований в моторному відсіку в передній частині автомобіля, подає електрику в електродвигун шляхом рекомбінації водню, що міститься в баку, з киснем з повітря. З вихлопної труби виділяється тільки водяна пара.
- Електродвигун з максимальною потужністю 100 кВт і максимальним обертовим моментом 260 Нм. Цей електропривід, розташований на передній осі, аналогічний силовому агрегату PEUGEOT e-EXPERT (акумуляторно-електрична модель), який виділяється коробкою передач, адаптованою до обмежень навантаження, властивим комерційним автомобілям.
- Високовольтна літій-іонна батарея, розташована під сидіннями кабіни, ємністю 10,5 кВтг і потужністю 90 кВт.
- Трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт, розташований в моторному відсіку.
- Система резервуарів, що складається з 3 резервуарів для зберігання водню, розташованих під підлогою, загальною ємністю 4,4 кг при тиску 700 бар.
Маючи 2 джерела живлення електромотора, новинка пропонує різні етапи роботи і підключення системи водневого паливного елемента:
- На старті та на низькій швидкості: тільки високовольтна батарея забезпечує електродвигун потужністю, необхідною для тяги,
- • На постійній швидкості: паливний елемент подає енергію безпосередньо на електродвигун,
- • Під час прискорення, обгону або підйому: паливний елемент і високовольтна батарея об’єднуються для подачі енергії на електродвигун,
- • Під час гальмування і уповільнення електродвигун заряджає високовольтну батарею.
Вже зі старту Новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen виробляє достатню потужність для динамічного руху і подальшої роботи. Вибираючи новинку для себе, ви отримуєте рух без вібрації, без шуму, без перемикання передач, і, звичайно ж, без викидів CO2. Єдиний викиди і з вихлопної труби – це водяна пара
З огляду на безшумний рух PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen, інженери подбали про безпеку пішоходів у місті – на швидкості до 30 км / год включається звуковий сигнал, який вказує на наближення автомобіля
Бренд PEUGEOT впевнений в якості свого продукту, тому дає гарантію на високовольтну батарею 8 років або 160000 км, зі збереженням ємності не менше 70%.
Електричний фургон нового покоління від PEUGEOT
Відповідно до концепції Бренду – сила і витонченість – новинка PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen зберігає м’язистий зовнішній стиль моделі Expert, але доповнює його характерними дизайнерськими відмінностями електричної версії. Салон електричного фургона також змінився: використана оригінальна панель приладів, розширено функціонал системи мультимедіа та навігатора, повністю перероблена центральна консоль:
- новий перемикач «e-Toggle» замість звичайного важеля перемикання передач;
- селектор для вибору режимів їзди («Eco», «Normal», «Power»);
- кнопка активації паркувального гальма.
Новий фургон PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen пропонує три режими руху, які перемикаються спеціальним селектором в салоні.
Кожен режим пропонує свої настройки роботи електромотора:
– режим «Eco» (віддача електромотора 60 кВт і 190 Нм) – для максимальної дальності ходу;
– режим «Normal» (віддача електромотора 80 кВт і 210 Нм) – для звичайних щоденних поїздок;
– режим «Power» (віддача електромотора 100 кВт і 260 Нм) – для максимальної динаміки і тяги при високому завантаженні.
Також передбачено два варіанти інтенсивності рекуперації (уповільнення фургона з одночасною підзарядкою тягового акумулятора).
Водій може вибрати:
– звичайна помірна рекуперація – слабке уповільнення, подібно до процесу гальмування двигуном на автомобілях з ДВЗ;
– більш інтенсивний рівень рекуперації – вибирається після натискання кнопки «В», дозволяє більш інтенсивно сповільнювати фургон і більш ефективно накопичувати енергію в акумулятор.
Таким чином, новий PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen є першим серійним автомобілем PEUGEOT, що пропонує електричну версію з водневим паливним елементом. З цим новим автомобілем, який ідеально втілює стратегію «Розширені можливості вибору», PEUGEOT йде ще далі в електрифікації своїх моделей.
Новинка PEUGEOT e-EXPERT Hydrogen надійде в продаж у Франції і Німеччині з кінця 2021 року. Він буде вироблятися у Франції, в Валанс’єні, а потім транспортується в Німеччину, Рюссельсхайм – центр STELLANTIS, який спеціалізується на водневих технологіях.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: