in

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Інноваційна компанія Electrogenic, що спеціалізується на електрифікації класичних автомобілів, створила повністю електричний Citroen DS. Так світ побачила свіжа та захоплююча версія ікони французького автопрому – DS 1971 модельного року.

Компанія з Оксфорда зберегла і вдосконалила знаменитий стиль руху “магічний килим” (magic carpet), поєднавши його з безшумним електричним силовим агрегатом з нульовим рівнем викидів.

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Вважається, що це перший професійно перероблений в електромобіль Citroen DS. Electrogenic прибрав оригінальний 2-літровий 4-циліндровий бензиновий мотор та замінив його безщіточним електромотором Hyper9. Він видає 120 к.с. у поєднанні з 235 Нм крутного моменту – ці два показники істотно більші, ніж в оригінала. Автомобіль приводиться у рух за допомогою переднього привода і існуючої механічної коробки передач.

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Класичний кузов DS оснащений батареєю на 48,5 кВт*год, яка надає можливість проїхати в реальних умовах біля 225 км на одному заряді. Зарядний пристрій здатен приймати 29 кВт, завдяки чому повністю зарядити акумулятор можна приблизно за 2 години.

Як розмір акумулятора, так і тип зарядного пристрою можуть бути адаптовані до типу керування автомобілем, для якого його буде використовувати власник. Додатковий акумулятор “подовжувача дальності” (як опція) надасть клієнтам можливість розширити запас ходу автомобіля до понад 320 км.

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Однією з визначальних особливостей DS є його гідро-пневматична система підвіски, яка дозволяє їй самовирівнюватися та відповідає за чудові ходові якості автомобіля. Замість використання оригінального галасливого механічного насоса, Electrogenic створили безшумний електричний насос, який забезпечує більш продуману їзду, ніж оригінал.

Electrogenic завжди підтримує красу оригінального автомобіля при перетворенні класики на електротягу, тому характерний дизайн DS залишається незмінним. Відсутність вихлопних труб і тонка нова наклейка “DS EV electronique” на багажнику – єдині візуальні підказки до нового електричного силового агрегату автомобіля.

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Стів Драммонд (Steve Drummond), директор та співзасновник Electrogenic:
“Переведення класичних автомобілів на повністю електричний привод приносить ряд переваг, від простоти у використанні до підвищення надійності та продуктивності. Але метою наших перетворень завжди є покращення оригінальних характеристик. У цьому відношенні Citroen DS ідеально підходив для електричного переобладнання – безшумний силовий агрегат додає безтурботного досвіду водіння і ідеально відповідає характеру автомобіля “.

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу
Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

Музика дня: електричні моделі BMW презентуватимуть під саундтрек від Coldplay

Музика дня: електричні моделі BMW презентуватимуть під саундтрек від Coldplay