in

Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

Водородомобілі японської марки виявилися не такими «зеленими», як обіцялося.

Літні Олімпійські ігри 2020 у Токіо повинні були стати місцем дебюту водневих автомобілів Toyota з твердотільними акумуляторами. У березні 2020 року прем’єр-міністр Японії Сіндзо Абе обіцяв, що під час Олімпійських та Паралімпійських ігор вулицями курсуватимуть водневі автомобілі і автобуси, а олімпійське селище використовуватиме електроенергію, вироблену з водню.

Але як пише американський веб-сайт CleanTechnica, тоді, як і зараз, нібито «чистий» водень, видобувався в основному з природного газу на японських хімічних заводах за технологією, яка супроводжується великими викидами вуглекислого газу і найближчим часом ситуація з його виробництвом не зміниться.

Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

В подальшому водень імпортуватимуть з Австралії, де його планують отримувати з вугілля з використанням поки ще неіснуючої технології уловлювання вуглецю. Але навіть в цьому випадку водневі автобуси, які Toyota випускає з 2018 року, залишаться занадто дорогими. Шість років оренди такого автобуса обходяться у $900 000, тоді як дизельного аналога зі сроком служби 15 років – $200 000.

Щоб ввести в експлуатацію перші 100 автобусів, місцевій та анціональній владі Японії довелося виділити субсидії для покриття 80% вартості оренди, але навіть це не зробило їх конкурентними. Причина – паливо для водневого транспорту в 2,6 рази дорожче за «дизель». Крім того, більшість автовокзалів Японії не мають обладнання для заправки воднем, а транспортування автобусів на спеціальні станції – це додатковий час та гроші.

Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема

Таким чином, напрошується висновок, що навіть незважаючи на значну підтримку з боку японського уряду, твердотільні акумулятори від Toyota з’являться ще нескоро. Сам же водень як паливо для автомобілів просто не може конкурувати з акумуляторними електромобілями. Для переходу до водневого суспільства потрібні роки зусиль та пошуків способів зниження вартості.

Як раніше повідомляв Autogeek, мініатюрна Toyota Yaris отримала в Європі вантажну версію з гібридною силовою установкою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Дебют водневих автобусів Toyota на Олімпійських іграх в Токіо зазнав критики: в чому проблема
Jaguar Land Rover скоротить продажі на $3,45 млрд через дефіцит чіпів: нові моделі виходитимуть за графіком

Jaguar Land Rover скоротить продажі на $3,45 млрд через дефіцит чіпів: нові моделі виходитимуть за графіком

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу

Понад 300 км на одному заряді: культовий Citroen DS 1971 року перевели на електротягу