in

Понад 30 років досвіду: секрет успіху автохолдингу ALMAZ GROUP

В умовах постійних змін, коли технології і прогрес задають нові напрями трансформації бізнесів, людські відносини залишаються ключем до успіху. Це особливо важливо для компаній, де сервіс відіграє вирішальну роль у взаємодії з клієнтами. Наприклад, автобізнес.

Всеукраїнський автохолдинг ALMAZ GROUP почав свою історію понад 30 років тому й досі стійко справляється з викликами ринку. Але основою успішного управління завжди було вміння будувати відносини всередині команди та з клієнтами.

З чого все починалось: перші кроки успіху

Історія автомобільного бізнесу засновників ALMAZ GROUP бере свій початок у 1991 році. Через 2 роки, у 1993-му, розпочалась співпраця з Toyota. Станом на 2024 рік функціонує вже 10 сучасних дилерських центрів по всій Україні.

Компанія також продовжує стрімко розвиватися у сфері продажів автомобілів і запчастин, а також сервісного обслуговування. ALMAZ GROUP об’єднав наступні світові бренди: Porsche, Lexus, Toyota, SEAT, CUPRA. Окремий напрям — це продаж та обслуговування комерційної техніки таких марок, як Scania та MAN.

Головний секрет успіху ALMAZ GROUP

У автомобільному холдингу не приховують, що найбільша цінність компанії — це кваліфікований та чудово мотивований колектив.

«Якщо у тебе 520 людей, то у тебе 520 талантів. Висока відповідальність підкреслює гостру важливість лідерства в сучасному бізнесі. Справжній лідер не лише керує, але й бачить у кожному співробітникові і професіонала, який відповідає вимогам компанії, і людину з її особистою місією. Такий підхід допомагає створювати команди, що працюють з щирою віддачею та любов’ю до своєї справи. Крок за кроком формується культура емпатії та підтримки, де кожен відчуває свою важливість», — зазначила генеральний директор ALMAZ GROUP Алла Сушина.

За її словами, лідерство можна порівняти з любов’ю. Це мистецтво, яке вимагає не тільки емоцій, але й розуміння. Розуміння, що межує з усвідомленням, народжує повагу.

Роки праці довели, що аби отримати лідерський колектив, необхідно уміти бачити людей такими, якими вони є. Вправний керівник повинен розуміти їх сильні та слабкі сторони та допомагати розкрити їх потенціал. Своєю чергою, лідерство вимагає терпіння і готовності розвиватися разом із командою. Успіх компанії будується на довірі та взаєморозумінні, де кожен відчуває себе важливим.

Без зв’язку з клієнтом не буде успіху

Працівники компанії сходяться на думці, що клієнти обирають автомобіль, орієнтуючись не лише на раціональні фактори, але й на свої внутрішні відчуття.

«Коли гість заходить до дилерського центру ALMAZ GROUP, окрім самого автомобіля, ми пропонуємо турботу, увагу та своє ставлення. Святковий настрій може змінитися буднями, коли починається експлуатація автомобіля. Саме тоді важливий той зв’язок, який ми встановили з клієнтом. Ми залишаємося поруч протягом усього часу, допомагаючи та підтримуючи», — зазначають у компанії.

Уявіть, лише за 2023 рік автосалони ALMAZ GROUP реалізували понад 1440 автомобілів. Для кожного нового автовласника треба знайти свій підхід, допомогти підібрати саме той автомобіль, з яким водію буде зручно та комфортно найближчі роки, адже машина — це не лише емоційна покупка, але і дуже необхідна та практична в наші часи річ.

Ще більш показова цифра — це 3 000 легкових авто, які сертифіковані автосервіси компанії обслуговують щомісяця. І часто автовласники звертаються з проблемами — гарантійними, постгарантійними. Менеджери та майстри намагаються знайти оптимальне вирішення кожного технічного питання, щоб авто завжди залишались у найкращому технічному стані.

У ALMAZ GROUP підкреслюють, що конкуренція в автобізнесі схожа на перегони на треку — всі автомобілі хороші, але успіх залежить від того, хто за кермом, і від тих, хто підтримує рух. У цій галузі неможливо досягти успіху самотужки. Саме злагоджений колектив, який працює як добре налаштований двигун, веде до розуміння того, наскільки важливо поважати особистість у кожному.

Цінність у кожній грані!

1991 — початок автомобільного бізнесу;

1993 — початок співпраці з брендом Toyota;

1998 — дилерський центр Scania — «Дніпро-Скан-Сервіс»;

2002 — дилерський центр Toyota у Дніпрі — «Алмаз Мотор, ЛТД»;

2007 — дилерський центр Porsche у Дніпрі — ТОВ «Прайм-Авто, ЛТД»;

2008 — дилерський центр Lexus у Дніпрі — ТОВ «Арена Сервіс, ЛТД»;

2008 — дилерський центр Toyota у Кривому Розі — ТОВ «Алмаз Сістем»;

2018 — дилерський центр Lexus в Одесі — ТОВ «Меридіан Плаза»;

2019 — дилерський центр MAN в Одесі та Дніпрі — ТОВ «Технофорум»;

2021 — LAR у Toyota Кривий Ріг;

2021 — ексклюзивний дилерський центр SEAT & CUPRA в Києві — ТОВ «Мобілайн Плаза»;

2022 — нові концептуальні дилерські центри Toyota та Lexus у Дніпрі;

2023 — кузовний центр у Toyota Кривий Ріг;

Далі буде!

Контакти

ALMAZ GROUP

напишіть нам: [email protected]

приєднуйтесь до нас у соцмережах:

Instagram

Facebook

ALMAZ SELECT (авто з пробігом)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Зміна вектору: Lotus переключається на випуск PHEV-гібридів замість переходу на електромобілі

Новий порт зарядки та більше кольорів: електричний кросовер Genesis GV70 суттєво оновився