in ,

Peugeot представила повністю електричну версію мінівена Rifter у 5- місному та 7- місному кузові

Мінівен Peugeot e-Rifter здивував панорамним дахом на всю довжину салону.

Французька марка Peugeot представила нову повністю електричну модель – мінівен e-Rifter. На ринку Європі новинка з’явиться до кінця 2021 року.

Peugeot e-Rifter побудований на платформі EMP2 (Efficient Modular Platform 2). Від базової моделі з ДВЗ електровен відрізняється шильдом «e-Rifter» на кормі, наявністю зарядного лючка на лівому задньому крилі та легкосплавними колісними дисками діаметром 16 дюймів у специфікації Allure Premium або 17-дюймовими у GT.

Серед інших особливостей Peugeot i-Cockpit, 8-дюймовий сенсорний дисплей, бездротова зарядка для смартфона, камера заднього виду з кутом огляду у 180 градусів, панорамний дах на всю довжину салону та заднє скло, що відкривається.

Peugeot e-Rifter оснащений тією ж силовою установкою, що й e-Partner: один електродвигун (136 к.с., 260 Нм) та батарея ємністю 50 кВт•год. Заявлений запас ходу – 275 км у циклі WLTP. Максимальна швидкість – 134 км/год. Час прискорення від 0 до 100 км/год – 11,2 секунди, від 80 до 120 км/год – 8,9 секунди.

У стандартній комплектації E-Rifter однофазний зарядний пристрїй на 7,4 кВт. За доплату доступний трифазний зарядний пристрій на 11 кВт. Батарея мінівена підтримує швидку зарядку від мережі 100 кВт.

Від зарядного пристрою на 11 кВт батарея заряджається від 0 до 80% ємності всього за 30 хвилин. Від настінної зарядки потужністю 7,4 кВт поповнення батареї до 100% ємності займає 7,5 годин, від зарядного пристрою на 11 кВт – 5 годин.

У розпорядженні водія три їздових режими: Eco, Normal та Power. У першому віддача силової установки обмежена на 82 к.с. та 180 Нм крутного моменту. При переході у режим «Normal» потужність агрегату обмежена на 109 к.с. та 220 Нм, у режимі «Power» – 136 к.с. та 260 Нм. В останньому мінівен здатний буксирувати до 750 кг. Також доступні два режими рекуперативного гальмування: «помірний» та «посилений».

У стандартній версії з п’ятимісним салоном довжина e-Rifter становить 4,4 метра, у версії Long з семимісним – 4,75 метрів. Висота – 1,95 метра, радіус розвороту – 10,8 метра. Об’єм багажного відділення версії Standard – 775 літрів, подовженій версії Long – 4000 кг зі складеними сидіннями заднього ряду.

У розпорядженні водія набір систем безпеки. Серед них попередження про виїзд зі смуги руху, автоматичне попередження про зіткнення, автоматичне екстрене гальмування, система розпізнавання дорожніх знаків, функція автоматичного перемикання світла, моніторинг «сліпих зон», система стабілізації причепа та інші.

Як раніше повідомляв Autogeek, Peugeot представила новий комерційний електромобіль e-Partner.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Києві автофіксація почала працювати на проїзд смугою громадського транспорту: 385 порушників за добу

Mercedes-Benz передумав продавати електрокросовер EQC в США, але пообіцяв американцям електричний EQS