Британський виробник спорткарів готується вступити в електричну еру.
Заборона на нові автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами, яка у багатьох країнах світу почне діяти вже з 2030 року, змушує McLaren шукати шляхи створення нових гібридних та електричних моделей, здатних забезпечити «фірмовий британський» характер.
За словами виконавчого директора McLaren по закупівлям Рут Нік Аойд, британська марка могла б випустити повністю електричний автомобіль вже завтра, але сьогоднішні тягові акумулятори занадто важкі для спортивних машин. Зберегти динамічні характеристики своїх автомобілів при переході на електротягу компанія намагається за рахунок зниження маси кузова. На заводі McLaren в Ротерхемі розробили новий процес виготовлення шасі з вуглецевого композиту за лічені хвилини. Як стверджується, використання, так званої композитної «ванни» дозволить скоротити масу кузова на 15%.
Першим нове шасі отримав тільки но представлений гібридний спорткар McLaren Artura, а до 2026 року його будуть використовувати всі гібридні моделі марки. Випустити повністю електричний автомобіль компанія планує до кінця цього десятиліття.
Ще одна серйозна проблема на шляху марки до електричного майбутнього – відсутність масштабу. Минулого року через коронавірусну кризу компанія була змушена скоротити 1200 робочих місць, тобто більше чверті свого штату. Наслідками пандемії COVID-19 стали й рекордно малі продажі. На листопад прогнозувалося, що продажі автомобілів у 2020 році складуть близько 1700 одиниць, а виручка може впасти майже вдвічі. Для порівняння, у 2019 році було продано 4662 автомобіля.
В якості додаткового джерела фінансування розглядається можливість продажу деяких нових технологій компанії іншим автовиробникам. Крім того, McLaren збирається розробити власні акумулятори, які також стануть джерелом доходу.
Як раніше повідомляв Autogeek, гібридний гіперкар McLaren Sabre випустять обмеженим накладом.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: