Рубіж у 100 000 автомобілів Nio та Xpeng подолали вдвічі швидше за компанію Ілона Маска.
Свої перші 100 000 електромобілів Tesla випустила тільки в 2015 році, через 12 років після заснування. Для порівняння, китайській компанії Nio, заснованій у листопаді 2014 року, для цього знадобилося трохи більше шести років. Стотисячний автомобіль з шильдиком Nio зійшов з конвеєра у квітні цього року. Xpeng досягла такого ж результату цього тижня, через шість років після заснування.
У травні 2021 року перший мільйон електромобілів і гібридів випустила й компанія BYD, утворена у 2002 році одним з найбільших у світі виробників літієвих акумуляторів. Але похвалитися першим мільйоном «чистих» електромобілів поки не може жодна з китайських компаній.
Титул провідного світового виробника електромобілів залишається за Tesla. Мільйонний екземпляр підопічні Ілона Маска зібрали у березні 2020 року. На конференції акціонерів голова компанії пообіцяв щорічно збільшувати обсяги виробництва на 50%. Але для цього буде потрібно відповідне зростання виробництва акумуляторних блоків. Частину з них Tesla планує випускати сама, частину – купувати у сторонніх виробників.
Як раніше повідомляв Autogeek, до Європи почали постачати китайського “вбивцю Tesla”.
За матеріалами: CNBC
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: