З нагоди 10-річчя Nissan Leaf марка підготувала спеціальну модифікацію хетчбека для європейського ринку – Leaf10.
Серійне виробництво Nissan Leaf стартувало навесні 2010 року. Перший 100-тисячний рубіж модель перетнула у 2014 році. Наступну «сотню» розпродали у 2015-му, а у 2018 році модель подолала рубіж у 300 тис. одиниць.
Весною 2019 року продажі хетчбека досягли позначки в 400 тисяч, а у вересні 2020 року було продано 500-тисячний Leaf. Його власником став мешканець Осло, Норвегія.
Практично ще півроку тому Nissan Leaf залишався самим продаваним електромобілем у світі, поки його не обігнала Tesla Mosel 3. За 10 років тільки в Європі продали більше 180 тисяч «Ліфів», з них 31 177 одиниць у 2020 році. На знак подяки за відданість моделі компанія підготувала для європейців спеціальну версію хетчбека – Leaf10.
Від своїх звичайних побратимів «ювілейний» електромобіль відрізняється особливими шильдиками на задніх стійках та оригінальним візерунком Kumiko на чорних елементах кузова: корпусах бічних дзеркал, дверях багажного відділення та поздовжніх дугах даху.
Технічно «ювілейний» Nissan Leaf10 нічим не відрізняється від стандартної моделі: 150-сильний електродвигун (320 Нм), літій-іонна батарея ємністю 40 кВт•год та запас ходу 270 км у циклі WLTP.
У стандартному оснащенні мультимедійний комплекс з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, точка доступу Wi-Fi, 4G, система напівавтономного водіння на трасах ProPilot та e-Pedal.
З місця до 100 км/год базова передньопривідна «пятидверка» масою 1580 кг прискорюється за 7,9 секунди. Максимальна швидкість – 144 км/год.
Версія Leaf e+ з електромотором потужністю 217 к.с. (340 Нм) розмінює «сотню» за 6,9 секунди та розвиває максимальну швидкість 157 км/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, нові бензинові автомобілі Nissan зникнуть з ринку Європи до 2030 року.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: