in

Одразу кілька потужних гібридів: новий BMW 2-Series Gran Coupe показали офіційно

Відтепер BMW 2-Series Gran Coupe ділить із «одиничкою» не лише платформу UKL, а й зовнішність. Якщо раніше хетчбек і седан мали різний вираз обличчя, то тепер воно однакове: фари і бампер з незграбними фірмовими ніздрями дісталися “чотиридверці” безпосередньо від хетчбека.

Корма теж оформлена в стилі “одинички” з новими задніми ліхтарями та бампером. За рахунок нового обвісу довжина седана зросла на 20 мм (до 4546 мм), але колісна база (2670 мм) та ширина (1800 мм) залишилися незмінними. Висота виросла на 15 мм, до 1435 мм, хоча паспортний дорожній просвіт зріс лише на 7 мм (до 152 мм).

Інтер’єр перекочував із хетчбека без змін. Тут нова передня панель з єдиним блоком, який включає екран панелі приладів (10,25 дюйми) та дисплей медіасистеми (10,7 дюйми). Остання працює під керуванням сучасної оболонки BMW OS 9 з меню швидкого доступу та можливістю встановлення сторонніх програм.

На центральній консолі встановлено єдиний широкий повітропровід, а на тунелі встановлено мініатюрний селектор трансмісії. У компанії BMW з гордістю заявили, що салон нового седана повністю позбавлений обробки з натуральної шкіри. Цікаво, що повноцінний 430-літровий багажник залишився лише у версій без гібридної силової установки. Встановлена ​​в кормі 48-вольтова батарея скоротила об’єм відсіку до 360 літрів.

Слідом за хетчбеком першої серії седан втратив вибір коробок передач: “механіки” і традиційного восьмиступінчастого “автомата” більше немає, всі версії оснащуються семиступінчастим “роботом” з двома зчепленнями. На старті гама складається із чотирьох модифікацій, з них дві дизельні. Причому версії 218d і 220d оснащені одним і тим же 2,0-літровим мотором (150 к.с., 360 Нм), але в другому випадку він доповнений стартер-генератором, який піднімає загальну віддачу системи до 163 к.с. та 400 Нм.

Бензиновий BMW 220 Gran Coupe оснащений турботрійкою 1.5 зі стартер-генератором (у сумі 170 к.с., 280 Нм), які розганяють седан до сотні за 7,9 с. На вершині гами розташована драйверська версія BMW M235 xDrive Gran Coupe з повним приводом та 2,0-літровим турбомотором (300 к.с., 400 Нм).

Седани випускатимуть на заводі в Лейпцигу, старт продажів у Європі запланований на березень 2025 року. Однак ціни в Німеччині відомі вже зараз: від 41 400 євро за базовий седан BMW 220 Gran Coupe і до 59 700 євро за BMW M235 xDrive Gran Coupe.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW показала новий електричний байк у ретростилі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У BYD пояснили, як будуть боротися з тарифами ЄС на електромобілі з Китаю

Заради зменшення ціни: електромобіль Volkswagen ID.3 отримав нову акумуляторну батарею