Компанія Candela побудувала серійний електричний човен на підводних крилах з запасом ходу понад 90 км.
Новинка стала свого роду продовженням минулорічного проєкту – Candela C-8, першого електричного човна компанії. Побудована вручну з екзотичних матеріалів, вона призначалася для ексклюзивних клієнтів. Новий електричний катер на підводних крилах буде серійним.
«За допомогою C-7 ми продемонстрували, що наша технологія на підводних крилах не тільки дозволяє використовувати електроенергію на великі відстані, але й забезпечує кращий досвід, ніж звичайні човни. Завдяки нашій системі на підводних крилах ви отримаєте більш плавну та приємну поїздку. Однак, C-7 більше скидався на зібраний вручну спортивний автомобіль й ніколи не призначався для серійного виробництва. З новим C-8 ми виводимо технологію на новий рівень, і в той же час робимо ставку на створення човна, який матиме всі зручності, яких ви очікуєте, і при цьому проєктуємо його для ефективного масового виробництва», – сказав засновник та генеральний директор Candela Густав Хассельског.
У рух 8-метровий катер зі скловолоконим корпусом приводить «найефективніший» привід C-POD від Candela, завдяки якому вже на старті C-8 легко розвиває початкову швидкість 30 км/год. Після цього висуваються підводні крила, що дозволяє розвивати швидкість до 55 км/год. Під час руху на підводних крилах запас ходу катера перевищить 90 км. Від трифазного зарядного пристрою батарея ємністю 44 кВт•год заряджається за 2 години.
Окремо відзначається наявність системи підводних крил нового покоління Candela з поліпшеним набором датчиків та авіонікою. На допомогу капітану передбачено автопілот, який утримує човен на заданому курсі. Дані про управління човном та системи навігації виводяться на 15,4-дюймовий сенсорний дисплей.
Підводні крила також пов’язані з автоматичною системою, розробленою Candela, яка регулюється у реальному часі для підтримки ідеального горизонтального польоту, незважаючи на зміщення хвиль.
Кабіна катера розрахована на вісім чоловік. У каюті встановлено ліжка для двох дорослих та двох дітей. Також на борту є душ, туалет, великий лежак для поціновувачів засмаги та аудіосистема преміум-класу.
Серед плюсів Candela C-8 зазначається, що герметична трансмісія C-POD практично не вимагає обслуговування. Цикл її обслуговування – 3000 годин, тоді як у бензинових човнів він становить приблизно 100 годин. Крім того, катер на 95% дешевший у експлуатації.
Попередня вартість катера – $342 000 без ПДВ, що можна порівняти з вартістю аналогічного 8-метрового човна преміум-класу з бензиновим двигуном.
Як раніше повідомляв Autogeek, у Данії побудували 1280-сильний електричний човен.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: