Kia та Hyundai планують до кінця десятиліття повністю перейти на електромобілі. Інвестиції у досягнення цієї мети становитимуть не менше 18 мільярдів доларів. В рамках реалізації цієї стратегії компанії спільно розроблять нову архітектуру для електромобілів – eM. Першою серійною моделлю на ції архітектури стане седан Kia.
За попередніми даними, проєкт називатиметься GT1. Він позиціонуватиметься у якості ідеологічного наступника Stinger, але за габаритами буде трохи більшим.
Нова платформа буде розрахована на батареї максимальною ємністю 113,2 кВт•год. Таким чином, майбутній седан перевершить за ємністю акумуляторного блоку Mercedes-Benz EQS, Tesla Model S та Kia EV9. Запас ходу новинки досягне 800 км.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/kia-stinger-and-ev6-gt-1024x576.jpg)
Офіційно новий «дальнобійний» седан ще не анонсовано. За деякими даними, він матиме кілька версій залежно від потужності силової установки. Моделі з одним та двома двигунами вже розробляються. Топова модель, імовірно, буде оснащена силовою установкою потужністю 603 к.с. У такому разі він стане найпотужнішим серійним автомобілем Kia в історії, потужнішим за EV6 GT.
На ринку електроседан на новій платформі з’явиться у 2025 році. До цього компанія продаватиме існуючу лінійку електромобілів та плагін-гібридів.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/kia-stinger-and-ev6-gt-2-1024x576.jpg)
Виробництво актуального Kia Stinger завершиться після того, як компанія розпродасть Stinger Tribute Edition 2024 року. Стартовий цінник спеціальної версії хетчбека 54 565 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Kia визнали плагін-гібридні автомобілі безперспективними.
За матеріалами: ET News
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: