in

Наступник Kia Stinger: 600-сильний електромобіль GT1 долатиме 800 км без підзарядки

Kia та Hyundai планують до кінця десятиліття повністю перейти на електромобілі. Інвестиції у досягнення цієї мети становитимуть не менше 18 мільярдів доларів. В рамках реалізації цієї стратегії компанії спільно розроблять нову архітектуру для електромобілів – eM. Першою серійною моделлю на ції архітектури стане седан Kia.

За попередніми даними, проєкт називатиметься GT1. Він позиціонуватиметься у якості ідеологічного наступника Stinger, але за габаритами буде трохи більшим.

Нова платформа буде розрахована на батареї максимальною ємністю 113,2 кВт•год. Таким чином, майбутній седан перевершить за ємністю акумуляторного блоку Mercedes-Benz EQS, Tesla Model S та Kia EV9. Запас ходу новинки досягне 800 км.

Офіційно новий «дальнобійний» седан ще не анонсовано. За деякими даними, він матиме кілька версій залежно від потужності силової установки. Моделі з одним та двома двигунами вже розробляються. Топова модель, імовірно, буде оснащена силовою установкою потужністю 603 к.с. У такому разі він стане найпотужнішим серійним автомобілем Kia в історії, потужнішим за EV6 GT.

На ринку електроседан на новій платформі з’явиться у 2025 році. До цього компанія продаватиме існуючу лінійку електромобілів та плагін-гібридів.

Виробництво актуального Kia Stinger завершиться після того, як компанія розпродасть Stinger Tribute Edition 2024 року. Стартовий цінник спеціальної версії хетчбека 54 565 доларів.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Kia визнали плагін-гібридні автомобілі безперспективними.

За матеріалами: ET News

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Підходять не всім: в Kia визнали плагін-гібридні автомобілі безперспективними

Прототип Tesla Cybertruck вперше помічено у заводському камуфляжі: зʼявились фото