in

Ноу-хау: у Фінляндії придумали, як електрифікувати вживані дизельні автобуси

Компанія з Фінляндії Linkker, яка спеціалізується на виробництві електробусів, випустила комплект LinkDrive, що дозволяє зробити з дизельного автобуса електричний.

Таким чином автовиробник намагається прискорити процес переходу на громадський транспорт з нульовим рівнем шкідливих викидів.

Першим таким переобладнаним автобусом став низькопольний MAN A22. В комплект LinkDrive ввійшли тягова система, акумуляторна система, блок розподілу живлення, система управління автобусом, система підключення для зарядки і модернізація робочого місця водія.

Модель отримала блок акумуляторів на 177 кВтгод, які встановили в задній частині та на даху.

На одному заряді електричний MAN може проїжджати близько 130 кілометрів. Для нормальної роботи на лінії йому необхідно всього два-три рази на день підключитись до станції швидкої зарядки.

В Linkker зазначили, що для встановлення комплекту LinkDrive найкраще підходять п’яти-семирічні автобуси, що мають достатньо місця для встановлення блоку акумуляторів.

За словами розробників, при умові швидкої зарядки протягом 2-20 хвилин загальний пробіг електробуса в день може досягти і 400 кілометрів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Південний машинобудівний завод імені О. М. Макарова, відомий як Південмаш, підписав меморандум про співпрацю з південнокорейською компанією Caris. В рамках угоди український завод виготовлятиме електробуси та зарядні станції.

По матеріалах: linkkerbus.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Дорожче $100 000 за авто: британці почали отримувати перші електромобілі Audi e-tron у кузові Sportback

Натхненні “Теслою”: Volkswagen показав інтер’єр електромобіля ID.4