in

“Но ви дєржитєсь”: проект російського бюджетного електромобіля Zetta залишили без фінансової підтримки

Російська фірма Zetta змушена перенести запуск серійного виробництва доступного електрокара City Modul 1 на період після 2020 року. Це пов’язано з тим, що експертна рада Фонду розвитку промисловості (ФРП) відмовився надати компанії позику в розмірі 99,9 млн руб.

Випуск компактного електромобіля City Modul 1 повинен був стартувати в Тольятті на початку 2020 року, проте через пандемію нового коронавірусу терміни запуску виробництва перенесли на кілька місяців. На початку серпня голова Мінпромторгу Денис Мантуров заявив, що запуск виробництва моделі запланований на кінець року, однак для розвитку проєкту буде потрібно додаткове фінансування в розмірі 100 млн рублів.

Тепер стало відомо, що ФРП відмовив компанії Zetta в кредиті. “У цьому році ми однозначно не встигнемо почати виробництво. Плани запуску зберігаються, але переносяться”, – пояснив генеральний директор Zetta Денис Щуровський.

Zetta веде розробку бюджетного міського електромобіля City Modul 1 останні п’ять років. City Modul 1 – тридверний автомобіль довжиною понад три метри, який може взяти на борт до чотирьох осіб. Об’єм багажного відділення складає 180 літрів. Електрокар побудований на модульній платформі на основі металевого каркаса з кузовними панелями з композитних матеріалів. Всі бортові системи управляються за допомогою планшета на центральній консолі. У список доступного обладнання входить система динамічної стабілізації, функція безключового доступу в салон і кліматична установка.

Як раніше повідомляв Autogeek, російський електромобіль Zetta суттєво подорожчав, ще не зійшовши з конвеєра.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Мережа IONITY встановила в Києві швидкісну зарядну станцію на 5 електромобілів

Mercedes перед зіткненням підставлятиме міцнішу деталь: як працює система E-Active Body Control