Компанія NIO представила електричний седан ET7 зі змінною батареєю та запасом ходу більше 1000 км.
У китайському місті Ченду відбулася презентація нового флагмана електромобільної компанії NIO – електричного седана ET7. На місцевому ринку він буде конкурувати з Tesla Model S, виробництво якої налагоджено на «Гігафабриці» у Шанхаї.
Варто зазначити, що у китайського електроседана є всі шанси обійти американський: він перевершує конкурента по ємності батареї та коефіцієнту лобового опору.
Всі свої автомобілі компанія пропонує без батареї. Їх покупці можуть брати в оренду. Для NIO ET7 будуть доступні акумуляторні блоки ємністю 70, 100 та 150 кВт•год. Запас ходу складе 500, 700 та 1000 км відповідно. Батарея найбільшої ємності з’явиться на ринку у 2022 році.
Силова установка електроседана складається з двох моторів: 245 к.с. на передній осі та 408 к.с. на задній. З таким набором з місця до 100 км/год NIO ET7 прискорюється за 3.9 секунди.
За словами виробника, електромобіль укомплектують всім необхідним обладнанням для їзди на автопілоті: датчиками, лидаром та платформою для роботизованого транспорту Nvidia Orin.
Як раніше повідомляв Autogeek, китайська NIO продала рекордну кількість електромобілів у грудні.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: