Просуванню водневого транспорту завадять складнощі в організації мережі виробництва, транспортування, зберігання та розподілу водню.
Такого висновку дійшов дослідник Фраунгоферівського інституту системних та інноваційних досліджень ISI (Карлсруе, Німеччина) Патрік Плетц. Дані його дослідження під назвою «Воднева технологія навряд чи відіграє важливу роль у стійкому транспорті» опублікував німецький журнал Nature.
На думку вченого, основною перешкодою на шляху розвитку водневого транспорту являється необхідність створення екосистеми з видобутку та зберігання водню, що вимагатиме величезних матеріальних витрат. Тоді як «батарейні» електромобілі можуть використовувати вже існуючі електромережі та заряджатися практично від будь-якої побутової розетки. Крім того, з точки зору ефективності використання енергії у всьому ланцюжку її передачі, акумуляторні електромобілі втричі ефективніші за автомобілі на водневих паливних елементах.
Також до цього, до 2027 року, коли, на думку автора дослідження, розпочнеться масове виробництво водневих вантажівок, вже серійно випускатимуть та експлуатуватимуть електромобілі другого покоління. Крім того, в експлуатацію буде введено станції експрес-зарядки потужністю 1 МВт, що дозволить використовувати комерційні електровантажівки для перевезень на великі відстані.
Зазначимо, що саме далекобійність у поєднанні зі швидкістю заправки та меншою вагою порівнянної силової установки, була основним аргументом прихильників просування водневого транспорту.
Щодо легкових автомобілів на паливних елементах, то подальший їхній розвиток автор вважає недоцільним. Хоча Toyota та Hyundai навряд чи з цим погодяться.
Як раніше повідомляв Autogeek, воднемобіль Hyundai Nexo здійснив шестигодинний заїзд при мінусових температурах.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: