in

Німецькі вчені працюють над створенням цинково-повітряних батарей: перші результати досліджень

Німецькі спеціалісти з дослідницького центру MEET у Вестфальському університеті імені Вільгельма працюють над створенням цинково-повітряних батарей. 

Група дослідників створила електроліт, який повинен зробити батарею більш стабільною й вже навіть опублікувала деталі своїх досліджень у журналі Science.

Цинково-повітряні акумулятори вважаються потужними, екологічними, безпечними й недорогими. Однак їхнім значним недоліком є ​​те, що вони дуже нестабільні. Проте німцям вдалося досягти певного прогресу.

“До цього часу звичайна цинково-повітряна батарея мала високу хімічну нестабільність, паразитарні реакції, що було спричинено використанням лужних електролітів свинцю й призводило до електрохімічної незворотності”, – йдеться в повідомленні.

Вчені наголошують, що їм вдалося створити нелужний водний електроліт на основі солі трифторметансульфонату цинку, який “повинен подолати попередні технічні недоліки”. 

Й тепер цинково-повітряні акумулятори можуть стабільно працювати протягом 320 циклів та 1600 годин у навколишньому середовищі.

Фахівці наголошують, що тепер цинково-повітряні батареї можуть конкурувати з домінуючою на ринку літій-іонною батареєю. Разом з тим вони зазначають, що технологіє ще потребує “подальших, інтенсивних досліджень та оптимізації перед практичним застосуванням”.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Panasonic планує запустити виробництво акумуляторного елемента 4680. Раніше про його розробку заявляли в Tesla.

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Китаї розкупили всі Tesla Model Y, заплановані для продажу у першому кварталі

В Harman придумали, як перетворити автомобіль на ігрову кімнату або відеостудію