Jaguar втратив 98 відсотків продажів. Торішній радикальний ребрендинг марки викликав багато негативу, як і концептуальна новинка – електрокупе Type 00.
Проте провал у продажах пояснюють не лише різким поворотом іміджу, який не сподобався консервативним клієнтам. Є й інша причина – Jaguar різко змінив курс у бік “зеленої” мобільності та припинив випуск машин з ДВЗ.
За даними Європейської асоціації автовиробників, у квітні Jaguar реалізував у Європі лише 49 автомобілів. Це на 97,5 відсотка менше, ніж за місяць 2024 року. У травні ситуація була не набагато кращою – у річному порівнянні попит просів на 93,6 відсотка. Загалом з початку року Jaguar продав у Старому світі на 77,8 відсотка машин менше, ніж за той же період 2024 року.
Незважаючи на критику, націлений на молодь ребрендинг приніс деякі плоди. Так, у листопаді та грудні минулого року, одразу після прем’єри нової айдентики, трафік на сайті Jaguar підскочив на 110 відсотків.
Якщо вірити дослідженням за участю фокус-груп, 23 відсотки людей захотіли дізнатися більше про британську марку. Крім того, на 20 відсотків більше людей стали вважати Jaguar брендом, за продукцію якого варто платити більше.
Обвал продажів ж пояснюють здебільшого припиненням випуску автомобілів із бензиновими та дизельними моторами. Автосалони майже спорожніли, а електричний флагман “нової хвилі” – фастбек на базі концепту Type 00 – затримується. Він з’явиться лише у 2026 році.
Серійний електромобіль отримає чотири двері замість двох, запас ходу 770 кілометрів і, ймовірно, індекс 01 замість 00.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ефектний концепт-кар Jaguar Type 00 показали на нових фото.