in

На фоні електрифікації бренду: продажі Jaguar впали на 98 відсотків

Jaguar втратив 98 відсотків продажів. Торішній радикальний ребрендинг марки викликав багато негативу, як і концептуальна новинка – електрокупе Type 00.

Проте провал у продажах пояснюють не лише різким поворотом іміджу, який не сподобався консервативним клієнтам. Є й інша причина – Jaguar різко змінив курс у бік “зеленої” мобільності та припинив випуск машин з ДВЗ.

За даними Європейської асоціації автовиробників, у квітні Jaguar реалізував у Європі лише 49 автомобілів. Це на 97,5 відсотка менше, ніж за місяць 2024 року. У травні ситуація була не набагато кращою – у річному порівнянні попит просів на 93,6 відсотка. Загалом з початку року Jaguar продав у Старому світі на 77,8 відсотка машин менше, ніж за той же період 2024 року.

Незважаючи на критику, націлений на молодь ребрендинг приніс деякі плоди. Так, у листопаді та грудні минулого року, одразу після прем’єри нової айдентики, трафік на сайті Jaguar підскочив на 110 відсотків.

Якщо вірити дослідженням за участю фокус-груп, 23 відсотки людей захотіли дізнатися більше про британську марку. Крім того, на 20 відсотків більше людей стали вважати Jaguar брендом, за продукцію якого варто платити більше.

Обвал продажів ж пояснюють здебільшого припиненням випуску автомобілів із бензиновими та дизельними моторами. Автосалони майже спорожніли, а електричний флагман “нової хвилі” – фастбек на базі концепту Type 00 – затримується. Він з’явиться лише у 2026 році.

Серійний електромобіль отримає чотири двері замість двох, запас ходу 770 кілометрів і, ймовірно, індекс 01 замість 00.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, ефектний концепт-кар Jaguar Type 00 показали на нових фото.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Можуть знищити: у Ford заявили про страх перед стрімким розвитком китайських електромобілів