Оригінальний Fiat 500 був представлений рівно 68 років тому, і італійська компанія відзначила цю подію, представивши довгоочікувану бензинову версію свого улюбленого міського електромобіля.
Під коротким капотом нового Fiat 500 Hybrid знаходиться 1,0-літровий атмосферний трициліндровий двигун “Firefly” з 12-вольтовим електромотором та функцією старт/стоп, що забезпечується стартер-генератором з ремінним приводом. Він працює в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Це перевірений часом силовий агрегат, який використовувався в попередньому поколінні Fiat Panda та 500, і зазвичай видавав менше 70 к.с. Однак Fiat поки що не поділився жодними показниками потужності, продуктивності чи економії палива для нового 500 Hybrid.
Цінник також не оголошено, але враховуючи, що електричний 500e зараз пропонується за трохи більше 28 000 доларів, ціна 500 Hybrid буде значно меншою за 22 тисячі доларів.
Новий Fiat 500 Hybrid буде доступний у варіантах хетчбека та кабріолета, і буде оснащений 10,25-дюймовим сенсорним екраном, бездротовими Apple CarPlay та Android Auto, семидюймовим цифровим дисплеєм панелі приладів.
Виробництво новинки має розпочатися цього листопада, але кілька екземплярів вже виготовлено. Судячи з опублікованих зображень, на передній частині гібрида є тонкий отвір, ймовірно, для охолодження ДВЗ.
Глава Fiat Europe Гаетано Торель зазначив, що видалення акумулятора з авто не звільнило додаткового простору в салоні чи багажнику, а головною відмінністю в інтер’єрі є встановлення важіля трансмісії. Можливо, назву “Hybrid” також змінять на “Ibrida” (італійською “гібрид”), як це зробив Stellantis у випадку з Alfa Romeo.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Fiat Panda перетворили на повнопривідний гібрид.