in ,

Можна без рук: Honda представила вдосконалену версію систем допомоги водієві Sensing Elite

Honda виводить на японський ринок седан Legend Hybrid EX з новим фірмовим комплексом безпеки Sensing Elite.

Honda запускає в Японії систему безпеки нового покоління Honda Sensing Elite з функціями автономного управління 3-го рівня. Першим автомобілем з новою системою став седан Legend Hybrid EX, який з 5 березня 2021 року доступний у лізинг.

Як говориться в офіційному прес-релізі компанії, комплекс Honda Sensing Elite оснащений функцією Traffic Jam Pilot, першою автоматизованою технологією 3-го рівня, схваленою японською владою. Технологія Traffic Jam Pilot дозволяє автоматизованій системі водіння керувати транспортним засобом замість водія в певних умовах, наприклад, коли автомобіль рухається у щільному транспортному потоці на швидкісній автомагістралі.

Для визначення положення автомобіля та дорожніх умов система використовує тривимірні карти з високою роздільною здатністю, глобальну навігаційну супутникову систему (Global Navigation Satellite System, GNSS) та кілька датчиків, які забезпечують 360-градусний огляд. Також система відстежує стан водія за допомогою салонної камери. На основі всіх цих даних електронний блок управління (ЕБУ) самостійно контролює рульове управління, прискорює та уповільнює автомобіль.

Частиною комплексу Honda Sensing Elite стала функція Hands-off («без рук»), яка дозволяє прибирати руки з рульового колеса при активованому круїз-контролі та системі утримання в смузі руху.

Під час розробки системи було змодельовано близько 10 мільйонів шаблонів можливих реальних ситуацій, які потім пройшли випробування на швидкісних автомагістралях загальною протяжністю близько 1,3 млн км. Крім цього, розробники заклали можливість раптової поломки одного з пристроїв. У цьому випадку система зможе продовжити роботу без додаткових ризиків.

Зовні відрізнити «автономний» флагманський седан Honda Legend Hybrid EX можна за блакитними ходовими вогнями, особливими колісними дисками та наклейкою Automated Drive поруч із заднім номером.

У салоні – світлодіодні індикатори роботи «автопілота» на кермі, передній панелі з пасажирського боку та над дисплеєм навігації. Коли Traffic Jam Pilot активований, вони святяться блакитним, якщо потрібне втручання водія – помаранчевим. Інформація про стан систем безпеки та дорожню ситуацію виводиться на 12,3-дюймовий екран цифровий панелі приладів.

Коли Honda Legend Hybrid EX надійде у роздрібний продаж, поки не відомо. Також не озвучена інформація щодо його появи за межами Японії.

Як раніше повідомляв Autogeek, Honda запатентувала мотоцикл майбутнього.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla втрачає позиції в Європі: європейці обирають електромобілі інших виробників

Визначено 90 найбезпечніших автомобілів 2021 року за результатами краш-тестів – повний перелік