Компанія Alfa Romeo представила суперкар 33 Stradale, який отримав одразу дві модифікації: електричну версію та варіант з класичним бензиновим твін-турбо V6.
Італійський автовиробник стверджує, що обидві новинки матимуть максимальну швидкість у 333 км/год та і час розгону з місця до 100 км /год менше ніж за три секунди. Деталі щодо електричної трансмісії моделі залишаються мізерними, але відомо, що суперкар видаватиме 750 к.с. і запас ходу у 450 км.
Водночас авто з двигуном V6 і подвійним турбонаддувом видаватиме 620 к.с. Крутний момент передається на колеса через восьмиступінчасту трансмісію з подвійним зчепленням і електронний диференціал обмеженого тертя.
Так чи інакше, Alfa Romeo 33 Stradale матиме активну підвіску, яка може піднімати передню частину, щоб полегшити проїзд лежачих поліцейських. Підвіска кріпиться до Н-подібних підрамників та шасі з вуглецевого волокна.
Щоб мінімізувати вагу авто, дах та віконні рами зроблені з вуглецевого волокна, а панелі кузова виготовлені з полікарбонату. Як і класичні Alfa Romeo, новий суперкар тестувався на полігоні Alfa Romeo Balocco в Італії за допомогою гонщика Формули 1 Валттері Боттаса.
На відміну від більшості сучасних автомобілів, Alfa Romeo вирішила не розміщувати жодних кнопок на кермі. Більшість кнопок та перемикачів розташувались на центральній консолі та стелі. Салон авто оздоблений алюмінієм, карбоном і шкірою.
Тираж новинки обмежений лише 33 екземплярами. 33 Stradale доступна у комплектаціях Tributo та Alfa Corse, точніше була доступна, адже усі екземпляри новинки вже куплені. Виробництвом кожного екземпляра займатимуться спеціалісти Carrozzeria Touring Superleggera.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, усі екземпляри Alfa Romeo 33 Stradale були розпродані до прем’єри за секретною ціною.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: