Японці з Aspark розкрили остаточні характеристики свого електричного гіперкару Owl.
Розробники звертають особливу увагу на дві цифри – потужність і швидкість розгону до 100 км/год. В першому випадку показник досягає 2 012 к.с., що більше ніж у Lotus Evija, а першу сотню гіперкар розмінює 1,9 секунди.
![](https://i0.wp.com/autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2019/11/asparkowl01.jpg?fit=662%2C372&ssl=1)
Керівник Aspark Масанорі Йошида розповів, що спеціалісти постійно працювали над вирішенням питання, як змусити автівку розганятись швидше за всіх.
“Ми постійно тестували різні деталі та умови, в результаті авто розвиває швидкість набагато більшу, ніж на початку розробки”, – сказав він.
![](https://i0.wp.com/autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2019/11/img_1244.jpg?fit=662%2C372&ssl=1)
За його словами, уже на початку наступного року модель буде сходити з конвеєра і коштуватиме 2,9 мільйона євро. Компанія планує випустити 50 таких машин, на 15 з яких уже оформлено замовлення.
Owl отримав чотири двигуна і акумулятор на 64 кВтгод. Загальна потужність силової установки складає 2 012 к.с. при крутному моменті в 1 474 Нм. Ці показники більші ніж у конкурентів – Lotus Evija, Pininfarina Battista, Rimac C_Two.
![](https://i2.wp.com/autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2019/11/img_1238new.jpg?fit=662%2C372&ssl=1)
Максимальну швидкість автівки обмежили на відмітці в 400 км/год. Швидкості в 100 км/год вона досягає за 1,9 секунди, а 300 км/год за 10,6 секунди.
Дизайн гіперкару порівняно із 2017 роком практично не змінився.
![](https://i2.wp.com/autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2019/11/img_1240new.jpg?fit=662%2C372&ssl=1)
Як раніше повідомляв Autogeek, випробування автомобілів перед їх серійний запуском – справа досить звична. Проте коли на такий крок йдуть виробники автомобілів з обмеженою кількістю екземплярів – це геть зовсім інша справа. Одним з таких випадків став краш-тест електромобіля Rimac.
По матеріалах: topgear.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: